Gå til innhold

Når begynne bekymre seg over nybakte foreldre?

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Far har ikke forstått dårlig mor var. Han ønsket hjelp til å handle mat, klær og utstyr til baby (flasker, gulpekluter, bleier), men turte ikke ta imot pga mor som nekta noen komme nær. Følte ikke han kunne si noe imot på det, noe som er forståelig. 

Vil ikke brette ut for mye her, men far ønsket hjelp mye tidligere. Og vi var mange som hadde grunn til bekymring. Heldigvis ble det fanget opp og de har fått hjelp. 

Ts

Anonymkode: a89b5...4a8

Her kommer du med en del tilleggsinformasjon som ikke fremkom i ditt HI. Så kan man jo synse frem og tilbake, på om mor ville blitt "frisk" av å tillate hjelp og besøk, eller om tilstanden ville forblitt den samme. 

Anonymkode: f24f7...8a9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Her kommer du med en del tilleggsinformasjon som ikke fremkom i ditt HI. Så kan man jo synse frem og tilbake, på om mor ville blitt "frisk" av å tillate hjelp og besøk, eller om tilstanden ville forblitt den samme. 

Anonymkode: f24f7...8a9

Kanskje mor ville fått hjelp litt tidligere? Slik at det ikke hadde gått så langt at det krevdes innleggelse?

Anonymkode: 71806...fa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hildepilde skrev (På 26.8.2024 den 23.36):

Må en ha barn for å stille spørsmål til at noen ber om hjelp for så å nekte å motta den?
Du uttaler deg jo om din egen situasjon, ikke problemstillingen til ts...

Jeg la frem det vi gikk igjennom som et eksempel på hva sykehuset kan ha rådet de nybakte foreldrene til å gjøre. Det er også flere som har sagt samme at de ønsket fred og ro den første tiden hjemme. Forskjellen på de svarene kontra mitt er at jeg påpeker til TS at hun ikke har barn selv.

Anonymkode: 0839b...f01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...