GĂ„ til innhold

Dette er det rareste 😂

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Holdt pĂ„ med en fyr i 1,5 mnd +. Fant ut i gĂ„r at vi blir heller fwb, fordi han ikke har like sterke fĂžlelser for meg. Jeg er inneforstĂ„tt med at han er typen som ikke fĂ„r lett fĂžlelser og liker Ă„ vĂŠre med nye damer, scrolle pĂ„ Tinder. Men greien er at han var nĂ„ forrige uke uten at jeg visste det, og nĂ„ i dag fikk jeg vite at han var med en ny dame. AltsĂ„ 2 nye pĂ„ en uke! FĂžrste damen sĂ„ sendte han meg snap rett etter han har vĂŠrt med henne om jeg kan sende bilde av puppene mine, han liker de ganske godt og fĂ„tt en del bilder av de. SĂ„ jeg sendte i beste velgĂ„ende! Og nĂ„ i dag, nĂ„r jeg visste han skulle fĂ„ ny dame besĂžk spĂžr han F meg om jeg kan sende nye bilder. Da sa jeg neiđŸ€Ł

Men hva i alle dager er greien? At han vil jeg skal sende bilder av meg selv samme dag etc som han er med andre damer ? Han vil ha av alt. Jeg er relativt pen, store pupper, blondt hÄr. Smart, Þkonomisk orientert, god jobb etc. Men pgr avstand og at han ikke har utviklet fÞlelser stopper vi vÄr relasjon til Ä bli noe mer. Men at vi kan vÊre derimot fwb. Men igjen, sÄ snakker han om alt han vil gjÞre med meg i fremtiden, og gjÞre seksuelle ting han kun har gjort med eksen. Jeg tror ikke at det blir noe mer selvsagt, men han virker jo Äpenbart veldig keen pÄ meg seksuelt
 Har aldri opplevd noe lignende, har dere ?

Anonymkode: ea2e2...fc8

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

Hei trÄdstarter.

Da tittelen pÄ trÄden er mangelfull, stenges trÄden. Viser til forumets retningslinjer:

Sitat

* TrÄdtitler pÄ forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler vÄre brukere Ä benytte seg av gode titler for Ä beskrive trÄdens innhold og dermed treffe riktige mottakere. TrÄder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. TrÄdstarter kan velge mellom enten Ä sende PM til moderator med Þnske om endring av tittel, eller selv starte en ny trÄd med forbedret tittel.

Du kan enten sende meg en PM med Þnsket oppdatering av tittelen, sÄ vil trÄden Äpnes igjen, eller starte en ny trÄd med mer beskrivende tittel.

Rhodiola, adm.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...