AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #1 Del Skrevet 20. august 2024 Holdt pĂ„ med en fyr i 1,5 mnd +. Fant ut i gĂ„r at vi blir heller fwb, fordi han ikke har like sterke fĂžlelser for meg. Jeg er inneforstĂ„tt med at han er typen som ikke fĂ„r lett fĂžlelser og liker Ă„ vĂŠre med nye damer, scrolle pĂ„ Tinder. Men greien er at han var nĂ„ forrige uke uten at jeg visste det, og nĂ„ i dag fikk jeg vite at han var med en ny dame. AltsĂ„ 2 nye pĂ„ en uke! FĂžrste damen sĂ„ sendte han meg snap rett etter han har vĂŠrt med henne om jeg kan sende bilde av puppene mine, han liker de ganske godt og fĂ„tt en del bilder av de. SĂ„ jeg sendte i beste velgĂ„ende! Og nĂ„ i dag, nĂ„r jeg visste han skulle fĂ„ ny dame besĂžk spĂžr han F meg om jeg kan sende nye bilder. Da sa jeg neiđ€Ł Men hva i alle dager er greien? At han vil jeg skal sende bilder av meg selv samme dag etc som han er med andre damer ? Han vil ha av alt. Jeg er relativt pen, store pupper, blondt hĂ„r. Smart, Ăžkonomisk orientert, god jobb etc. Men pgr avstand og at han ikke har utviklet fĂžlelser stopper vi vĂ„r relasjon til Ă„ bli noe mer. Men at vi kan vĂŠre derimot fwb. Men igjen, sĂ„ snakker han om alt han vil gjĂžre med meg i fremtiden, og gjĂžre seksuelle ting han kun har gjort med eksen. Jeg tror ikke at det blir noe mer selvsagt, men han virker jo Ă„penbart veldig keen pĂ„ meg seksuelt⊠Har aldri opplevd noe lignende, har dere ? Anonymkode: ea2e2...fc8 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Rhodiola Skrevet 20. august 2024 #2 Del Skrevet 20. august 2024 Hei trĂ„dstarter. Da tittelen pĂ„ trĂ„den er mangelfull, stenges trĂ„den. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * TrĂ„dtitler pĂ„ forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler vĂ„re brukere Ă„ benytte seg av gode titler for Ă„ beskrive trĂ„dens innhold og dermed treffe riktige mottakere. TrĂ„der med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. TrĂ„dstarter kan velge mellom enten Ă„ sende PM til moderator med Ăžnske om endring av tittel, eller selv starte en ny trĂ„d med forbedret tittel. Du kan enten sende meg en PM med Ăžnsket oppdatering av tittelen, sĂ„ vil trĂ„den Ă„pnes igjen, eller starte en ny trĂ„d med mer beskrivende tittel. Rhodiola, adm. Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Anbefalte innlegg