AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #1 Skrevet 20. august 2024 Tok lipfillers spontant i dag (hos anerkjent klinikk). Spurte om det var noe spes hensyn, men fikk egentlig ikke noen instruksjoner. Nå googler jeg litt og ser jeg har gjort mye «galt». Snust rett etterpå samt brukt lypsyl.. Noen som har gjort det samme - går det greit? Er egentlig avhengig av lyspyl til vanlig, så redd for å få munnsår om jeg brått stopper 🫣 Ble litt stressa her nå, klinikken er stengt. Anonymkode: c8c8f...b37
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #2 Skrevet 20. august 2024 Lipsyl går heeelt fint! Hilsen ei som har gjort flere ganger før. Anonymkode: 0e0ed...fbc
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #3 Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tok lipfillers spontant i dag (hos anerkjent klinikk). Spurte om det var noe spes hensyn, men fikk egentlig ikke noen instruksjoner. Nå googler jeg litt og ser jeg har gjort mye «galt». Snust rett etterpå samt brukt lypsyl.. Noen som har gjort det samme - går det greit? Er egentlig avhengig av lyspyl til vanlig, så redd for å få munnsår om jeg brått stopper 🫣 Ble litt stressa her nå, klinikken er stengt. Anonymkode: c8c8f...b37 Det er fukt i fillersen så hadde droppet lypsyl uansett.. jeg har aldri hatt munnsår etter jeg tok fillers første gangen, er nå flere år siden jeg tok påfyll og enda ikke hatt tørre lepper 😊 Fikk forsåvidt med egen Leppomade med litt farge for å bruke. Fikk du noen tabletter? Anonymkode: 1480f...d4a
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #4 Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er fukt i fillersen så hadde droppet lypsyl uansett.. jeg har aldri hatt munnsår etter jeg tok fillers første gangen, er nå flere år siden jeg tok påfyll og enda ikke hatt tørre lepper 😊 Fikk forsåvidt med egen Leppomade med litt farge for å bruke. Fikk du noen tabletter? Anonymkode: 1480f...d4a Ja, hun sa det var fukt. Har vel egentlig påført mest av gammel vane 😅 Fikk ikke med noen ting, hverken tabletter eller leppepomade. Hva slags tabletter skulle det vært? Er mest bekymra for snusinga nå kjenner jeg 🫣 Og tok en Ibux også, leste at det skal man heller ikke gjøre.. Synes jo jeg kunne fått et skriv med disse tingene 😝 Var som sagt ikke planlagt, jeg pleier ikke gjøre slike ting uten å sette meg inn i ting først.. Skulle «bare» ha litt Botox 😅 Anonymkode: c8c8f...b37
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #5 Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Lipsyl går heeelt fint! Hilsen ei som har gjort flere ganger før. Anonymkode: 0e0ed...fbc Takk - godt å høre det da 😊 Anonymkode: c8c8f...b37
candykiss Skrevet 20. august 2024 #6 Skrevet 20. august 2024 Om du fikk satt fillers i en anerkjent klinikk synes jeg det er veldig rart at du ikke har fått noen som helst info. Har vært hos forskjellige behandlere opp igjennom årene å har alltid fått vite om do’s and don’ts. 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #7 Skrevet 20. august 2024 candykiss skrev (6 minutter siden): Om du fikk satt fillers i en anerkjent klinikk synes jeg det er veldig rart at du ikke har fått noen som helst info. Har vært hos forskjellige behandlere opp igjennom årene å har alltid fått vite om do’s and don’ts. Ja, er enig.. Men er en anerkjent klinikk og hun var veldig erfaren. Spurte om gravid/ammene/medisiner. At jeg må ta det litt rolig en dag eller to. Leser også nå at en ikke bør ta Ibux etterpå, det gjorde jeg selvs rett før timen pga hodepine 🙄 Anonymkode: c8c8f...b37
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #8 Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, hun sa det var fukt. Har vel egentlig påført mest av gammel vane 😅 Fikk ikke med noen ting, hverken tabletter eller leppepomade. Hva slags tabletter skulle det vært? Er mest bekymra for snusinga nå kjenner jeg 🫣 Og tok en Ibux også, leste at det skal man heller ikke gjøre.. Synes jo jeg kunne fått et skriv med disse tingene 😝 Var som sagt ikke planlagt, jeg pleier ikke gjøre slike ting uten å sette meg inn i ting først.. Skulle «bare» ha litt Botox 😅 Anonymkode: c8c8f...b37 Botox og lipfillers er to forskjellige ting.. virkelig ikke lest deg opp du🤪 Anonymkode: 24222...f4f
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #9 Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, er enig.. Men er en anerkjent klinikk og hun var veldig erfaren. Spurte om gravid/ammene/medisiner. At jeg må ta det litt rolig en dag eller to. Leser også nå at en ikke bør ta Ibux etterpå, det gjorde jeg selvs rett før timen pga hodepine 🙄 Anonymkode: c8c8f...b37 Er du gravid…? Anonymkode: 6b39e...a17
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #10 Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Botox og lipfillers er to forskjellige ting.. virkelig ikke lest deg opp du🤪 Anonymkode: 24222...f4f 😂😂 Nei, virkelig ikke 🤪 Tok Botox også, så ble det lipfillers til tillegg sånn på sparket 😅 Anonymkode: c8c8f...b37
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #11 Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er du gravid…? Anonymkode: 6b39e...a17 Nei, ikke gravid. Men det var en av sjekkpunktene hennes Anonymkode: c8c8f...b37
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #13 Skrevet 28. august 2024 Hun jeg gått hos er kjempe nøye på alt sånn, og får samme beskjed hver gang selv om jeg har gjort det flere ganger. Hun driver salong for seg selv, og er kjempe flink. Husker ikke hva tablettene heter, men får en rett etterpå og en til morgenen etter for å hindre hevelse. Anonymkode: 32486...7f0
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #14 Skrevet 28. august 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hun jeg gått hos er kjempe nøye på alt sånn, og får samme beskjed hver gang selv om jeg har gjort det flere ganger. Hun driver salong for seg selv, og er kjempe flink. Husker ikke hva tablettene heter, men får en rett etterpå og en til morgenen etter for å hindre hevelse. Anonymkode: 32486...7f0 Det gikk heldigvis fint 😅 Noe hevelse og røde merker, men ikke noe som var unormalt tror jeg. Er veldig fornøyd! Men skulle vært litt bedre info i forkant bare 😉 Anonymkode: c8c8f...b37 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå