AnonymBruker Skrevet 20. august #1 Del Skrevet 20. august Har flere her opplevd å få rifter av leketøy som f.eks Womanizer? Slike leketøy er jo skapt for at man skal "komme raskt i mål", men jeg tror mangel på oppvarming, gjør at jeg får rifter nedentil. Ser ingen annen grunn til rifter.. Men hva er løsningen? Bruke glidemiddel hver gang? Anonymkode: 0ee55...563 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august #2 Del Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har flere her opplevd å få rifter av leketøy som f.eks Womanizer? Slike leketøy er jo skapt for at man skal "komme raskt i mål", men jeg tror mangel på oppvarming, gjør at jeg får rifter nedentil. Ser ingen annen grunn til rifter.. Men hva er løsningen? Bruke glidemiddel hver gang? Anonymkode: 0ee55...563 Selvfølgelig bruker man glidemiddel på sexleketøy?! Anonymkode: f34d9...452 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august #3 Del Skrevet 20. august Aldri opplevd å få rift av vibrator/womanizer.. Anonymkode: 20cba...eb2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august #4 Del Skrevet 20. august Kjøp en wand. Mye bedre. Anonymkode: 76c7d...9ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august #5 Del Skrevet 20. august Aldri opplevd. Det er jo luft! Anonymkode: 3b54a...a13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august #6 Del Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Aldri opplevd. Det er jo luft! Anonymkode: 3b54a...a13 Men den suger seg jo fast, på en måte. Kanskje jeg får rifter mens jeg strammer og pga. stillingen jeg gjør det i? Skjedd flere ganger nå, og det blir jo sårt i flere dager. TS Anonymkode: 0ee55...563 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august #7 Del Skrevet 21. august Glidemiddel, glidemiddel og glidemiddel👌🏼 Anonymkode: f640b...26a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august #8 Del Skrevet 21. august Ukjent problemstilling. Jeg er selvfølgelig kåt før jeg onanerer. Og da selvfølgelig våt. Eier ikke glidemiddel en gang 🙈 Rifter under onanering har jeg aldri opplevd. Har du veldig lange negler? Anonymkode: b02aa...9d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august #9 Del Skrevet 21. august Spenefett, mye rimeligere. Anonymkode: 718e4...6a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august #10 Del Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (13 timer siden): Kjøp en wand. Mye bedre. Anonymkode: 76c7d...9ed Enig, fy faen den wanden har gitt meg et bedre liv haha Anonymkode: b47ff...b3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august #11 Del Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Enig, fy faen den wanden har gitt meg et bedre liv haha Anonymkode: b47ff...b3c Oooh, spennende! Hvilken anbefaler du? Anonymkode: b02aa...9d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå