AnonymBruker Skrevet 20. august #1 Del Skrevet 20. august Hei. Mann på 30 år, med kone og barn i barnehage-alder. Jeg kjenner at jeg ikke har sexlyst, og når jeg tenker meg om har jeg ikke hatt lyst på sex på nærmere 2 år. Med det mener jeg ikke manglende sexlyst på kona, men ABSOLUTT null sexlyst. Vil si jeg hadde i grenseland av høy lyst før. Hvertfall normal lyst. Sjekket meg hos lege men normale verdier. Lege sa de de ikke kunne hjelpe meg med noe. Jeg trener og regelmessig styrketrening og har et godt kosthold. Jeg begynner å bli alvorlig bekymret egentlig, samt litt redd. Noen som har hatt ektemenn med lignende problemer? Anonymkode: 21d07...330 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august #2 Del Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hei. Mann på 30 år, med kone og barn i barnehage-alder. Jeg kjenner at jeg ikke har sexlyst, og når jeg tenker meg om har jeg ikke hatt lyst på sex på nærmere 2 år. Med det mener jeg ikke manglende sexlyst på kona, men ABSOLUTT null sexlyst. Vil si jeg hadde i grenseland av høy lyst før. Hvertfall normal lyst. Sjekket meg hos lege men normale verdier. Lege sa de de ikke kunne hjelpe meg med noe. Jeg trener og regelmessig styrketrening og har et godt kosthold. Jeg begynner å bli alvorlig bekymret egentlig, samt litt redd. Noen som har hatt ektemenn med lignende problemer? Anonymkode: 21d07...330 Ikke plaget med depresjon heller? Om testosteron-nivåene dine er fine, -og du trener, og ikke er deprimert, og heller ikke blir tent av å se på ting som pirret deg tidligere, så kan jeg ikke komme med noen gode råd. Hva sier kona om dette da?? Anonymkode: cd8a0...67d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august #3 Del Skrevet 21. august Vil bare si at min erfaring er ganske lik din. Min lyst på sex forsvant fullstendig i 30 årene. Jeg også trente (trener) regelmessig, frisk med sunn livsstil og tok en helsjekk hos legen, noe jeg gjør hvert år. Testosteronverdier i øvre sjiktet av normalområdet. Ingen verdens ting galt fysiologisk etc. Det legen min sa litt kort oppsummert var, «vel, du opplever det svært mange andre opplever. En krevende/ny livssituasjon snur livet litt på hode og sexlysten er for mange det første og mest merkbare som påvirkes» Dette stemte selvfølgelig for vår del. 2 barn på relativt kort tid+2 krevende turnus/skiftjobber+barn med alvorlig langvarig sykdom gjorde at sex raskt ramlet ned til bunnen av prioriteringslisten. Etterhvert ble det den nye normalen. Nå tenker vi knapt nok på det i det hele tatt. Vi har sex et par ganger i året og lever fint med det. Hva du må gjøre for å forandre sexlysten din igjen har jeg ingen gode tips om. Vi lever som sagt fint med det og har ikke forsøkt å forandre noe. Anonymkode: 7f4fe...bc0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august #4 Del Skrevet 21. august Har også manglende interesse av sex selv om jeg blir kåt som bare det. Det kommer av at jeg synes sex med kona er kjedelig og uinteressant, og jeg ikke har tilgang på sex med andre jenter som jeg finner attraktiv heller. Da har det dabbet litt av for min del Anonymkode: 87777...f08 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august #5 Del Skrevet 21. august Hva er det å være bekymret for? Har man ikke lyst på sex, er det jo et ikke-prob? Jeg spiser ikke biff om jeg ikke har lyst på. Anonymkode: 3b8f9...5bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august #6 Del Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Hva er det å være bekymret for? Har man ikke lyst på sex, er det jo et ikke-prob? Jeg spiser ikke biff om jeg ikke har lyst på. Anonymkode: 3b8f9...5bf Er vel kona han tenker på,kansje hun har lyst på biff litt oftere. Anonymkode: 5d822...66d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august #7 Del Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva er det å være bekymret for? Har man ikke lyst på sex, er det jo et ikke-prob? Jeg spiser ikke biff om jeg ikke har lyst på. Men er det ikke rart å være 30 år og miste sexlysten? Ja det er ikke noe problem forsåvidt i seg selv, men jeg blir mer redd for hvorfor. Er det noe galt med kroppen min som gjør at den ikke lengre "har den funksjonen". Jeg søker egentlig betryggende fra noen som har opplevd noe lignende og at det har gått bra -TS Anonymkode: 21d07...330 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august #8 Del Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (5 timer siden): Vil bare si at min erfaring er ganske lik din. Min lyst på sex forsvant fullstendig i 30 årene. Jeg også trente (trener) regelmessig, frisk med sunn livsstil og tok en helsjekk hos legen, noe jeg gjør hvert år. Testosteronverdier i øvre sjiktet av normalområdet. Ingen verdens ting galt fysiologisk etc. Det legen min sa litt kort oppsummert var, «vel, du opplever det svært mange andre opplever. En krevende/ny livssituasjon snur livet litt på hode og sexlysten er for mange det første og mest merkbare som påvirkes» Dette stemte selvfølgelig for vår del. 2 barn på relativt kort tid+2 krevende turnus/skiftjobber+barn med alvorlig langvarig sykdom gjorde at sex raskt ramlet ned til bunnen av prioriteringslisten. Etterhvert ble det den nye normalen. Nå tenker vi knapt nok på det i det hele tatt. Vi har sex et par ganger i året og lever fint med det. Hva du må gjøre for å forandre sexlysten din igjen har jeg ingen gode tips om. Vi lever som sagt fint med det og har ikke forsøkt å forandre noe. Anonymkode: 7f4fe...bc0 Men har det aldri kommet tilbake? Hvor lenge har du hatt det sånn? En sunn kropp skal jo ikke være sånn i årevis skal den det? -TS Anonymkode: 21d07...330 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august #9 Del Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ikke plaget med depresjon heller? Om testosteron-nivåene dine er fine, -og du trener, og ikke er deprimert, og heller ikke blir tent av å se på ting som pirret deg tidligere, så kan jeg ikke komme med noen gode råd. Hva sier kona om dette da?? Anonymkode: cd8a0...67d Ikke plaget med depresjon (aldri hatt det før men kan ikke tenke meg at jeg har det). Alt annet er fint. Jeg har ikke sagt noe til kona, vi har regelmessig sex 1 gang i mnd. Det er det kroppslige jeg er redd for. At kroppen ikke fungerer slik den skal og hva som er den underliggende årsaken til dette. Kan det være noe alvorlig. Ble helt avvist av fastlegen med at det er "helt vanlig". Jeg synes der høres rart ut Anonymkode: 21d07...330 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august #10 Del Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men er det ikke rart å være 30 år og miste sexlysten? Ja det er ikke noe problem forsåvidt i seg selv, men jeg blir mer redd for hvorfor. Er det noe galt med kroppen min som gjør at den ikke lengre "har den funksjonen". Jeg søker egentlig betryggende fra noen som har opplevd noe lignende og at det har gått bra -TS Anonymkode: 21d07...330 Skjer ofte, selv om det ikke er normalen. Anonymkode: 3b8f9...5bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august #11 Del Skrevet 21. august Har du prøvd Tongkat ali? Anonymkode: 5d822...66d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august #12 Del Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har du prøvd Tongkat ali? Anonymkode: 5d822...66d Fordeler for testosteronnivået Både Tongkat Ali og Fadogia Agrestis er kjent for sine mulige egenskaper som kan støtte testosteronnivået. Testosteron er et viktig hormon for både menn og kvinner når det gjelder muskelvekst, styrke, og utholdenhet. Ved å øke nivået av dette hormonet, kan disse urtene bidra til å forbedre treningsresultatene og fremme muskelbygging. Anonymkode: 5d822...66d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august #13 Del Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Fordeler for testosteronnivået Både Tongkat Ali og Fadogia Agrestis er kjent for sine mulige egenskaper som kan støtte testosteronnivået. Testosteron er et viktig hormon for både menn og kvinner når det gjelder muskelvekst, styrke, og utholdenhet. Ved å øke nivået av dette hormonet, kan disse urtene bidra til å forbedre treningsresultatene og fremme muskelbygging. Anonymkode: 5d822...66d Takk, skal teste! Anonymkode: 21d07...330 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august #14 Del Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hei. Mann på 30 år, med kone og barn i barnehage-alder. Jeg kjenner at jeg ikke har sexlyst, og når jeg tenker meg om har jeg ikke hatt lyst på sex på nærmere 2 år. Med det mener jeg ikke manglende sexlyst på kona, men ABSOLUTT null sexlyst. Vil si jeg hadde i grenseland av høy lyst før. Hvertfall normal lyst. Sjekket meg hos lege men normale verdier. Lege sa de de ikke kunne hjelpe meg med noe. Jeg trener og regelmessig styrketrening og har et godt kosthold. Jeg begynner å bli alvorlig bekymret egentlig, samt litt redd. Noen som har hatt ektemenn med lignende problemer? Anonymkode: 21d07...330 Etter koronavaksinen slet mannen med det. Anonymkode: 9e838...6b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august #15 Del Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men har det aldri kommet tilbake? Hvor lenge har du hatt det sånn? En sunn kropp skal jo ikke være sånn i årevis skal den det? -TS Anonymkode: 21d07...330 Det er nå 10+ år. greit å ha i bakhodet at jeg heller ikke har forsøkt noe for at den skal komme tilbake. Det er ikke automatikk i at en sunn kropp= lyst på sex. Sexlyst er veldig mye mer sammensatt en som så. Anonymkode: 7f4fe...bc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 22. august #16 Del Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (På 20.8.2024 den 22.57): Hei. Mann på 30 år, med kone og barn i barnehage-alder. Jeg kjenner at jeg ikke har sexlyst, og når jeg tenker meg om har jeg ikke hatt lyst på sex på nærmere 2 år. Med det mener jeg ikke manglende sexlyst på kona, men ABSOLUTT null sexlyst. Vil si jeg hadde i grenseland av høy lyst før. Hvertfall normal lyst. Sjekket meg hos lege men normale verdier. Lege sa de de ikke kunne hjelpe meg med noe. Jeg trener og regelmessig styrketrening og har et godt kosthold. Jeg begynner å bli alvorlig bekymret egentlig, samt litt redd. Noen som har hatt ektemenn med lignende problemer? Anonymkode: 21d07...330 Sex kan sammenlignes lit med trening. Som du vet så begynner du å trene så må du bare fortsette. Endorfiner som slår til. Slik er det lit som i sex også. Har jeg sex så har jeg lyst på mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå