AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #1 Del Skrevet 20. august 2024 Føler det er blitt en sånn shaming av de som flyr. Spiller det egentlig noen rolle? Jeg tror ikke vi klarer å snu klimaendringer eller minske utslipp ved at vi slutter eller flyr mindre. jeg tror på menneskeskapte klimaendringer bare så det er klart. For å få til en endring eller stans utslipp så tenker jeg at vi må få ny teknologi som kan gjøre en forskjell ved å ha metoder som minsker utslipp eller tilbakefører gasser som allerede er ute. jeg vet ikke nok om det. Anonymkode: cb607...323 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #2 Del Skrevet 20. august 2024 Alle monner drar? Men jeg må innrømme at tankene om alt hva de aller rikeste gjør, hvordan søppel blir kasta rett i havet osv kan slite på min personlige motivajson til å bidra. Personlig er det 7 år siden sist jeg var i et fly. Men har jo flydd en del før det… Fly vil gå så lenge folk betaler for det og selskapene tjener penger. Anonymkode: ee344...473 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #3 Del Skrevet 20. august 2024 Nei, flyvninger utgjør en liten del av det hele. Og ja, ny teknologi er veien for å løse miljøproblemer, ikke å gå baklengs inn i fremtiden ved å slutte å reise. Anonymkode: efeef...dad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå