AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #1 Del Skrevet 20. august 2024 Jeg har det helt ok på jobb, men merker at etter langfri og ferier så merker jeg at jeg gruer meg til å begynne igjen. Er dette normalt? Anonymkode: 8c3a7...18d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #2 Del Skrevet 20. august 2024 Ja, det vil jeg si. Ikke sånn «vondt i magen»-grue seg, men at det er litt ork å begynne på igjen. Jeg stortrives i jobben min, men kjenner en sånn følelse etter ferie og langhelger. Anonymkode: e3dec...91e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #3 Del Skrevet 21. august 2024 Jeg har alltid sommerfugler i magen og er supernervøs før jeg skal på jobben, men det går over etter en dag eller to. Jobber rotasjon 10 uker av/på. Anonymkode: 8c7c7...293 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 21. august 2024 #4 Del Skrevet 21. august 2024 Synes jobb er et nødvendig onde. Så ja,gruer meg... Men det er ikke akkurat "lov" å si i dagens Norge,da man skal være så fryktelig stolt over sitt arbe. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #5 Del Skrevet 21. august 2024 Føler ikke de snakka om annet enn å takle å starte på jobb igjen på radioen omtrent da fellesferien var slutt. Så kan ikke være helt uvanlig. Er der selv også. Som nevnt over: ikke sånn vondt-i-magen-gruer meg, men er en motstand der. Anonymkode: c00af...070 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #6 Del Skrevet 21. august 2024 Gruer meg ikke (det er jo i overkant dramatisk å gjøre) men har aldri lyst å avslutte ferie. Hadde heller bare vært hjemme. Jeg liker jobben min, men jeg har den hovedsakelig for å betale for fritiden😂 Anonymkode: c60d9...c99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashley jackson Skrevet 21. august 2024 #7 Del Skrevet 21. august 2024 For meg betød det at jeg ikke trivdes. Nå har jeg en jobb der jeg gleder meg til at ferien ender! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #8 Del Skrevet 21. august 2024 ashley jackson skrev (59 minutter siden): For meg betød det at jeg ikke trivdes. Nå har jeg en jobb der jeg gleder meg til at ferien ender! Så bra å høre kan jeg spørre hva du jobbet med og hva du byttet til? Anonymkode: 8c3a7...18d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #9 Del Skrevet 21. august 2024 Helt normalt, og det trenger selvfølgelig ikke bety at man burde se seg om etter annen jobb etter. For all del, ligger man søvnløs med hjertebank og vurderer sykmelding for å unngå retur etter ferien bør varsellampene blinke, men at man foretrekker fridager over jobbdager er naturlig. Særlig fordi det ofte er så langt mellom 3+ fridager på rad når man kommer tilbake i august. Svært mange som står i 100% jobb ville følt de hadde for lite meningsfylt å ta seg til om de aldri var på jobb, og svært mange som står i 100% jobb setter stor pris på de fridagene de får. Helt sunt og normalt alt sammen. Anonymkode: a733f...ff2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå