AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #1 Del Skrevet 20. august 2024 Vi ble enige om å fortsette snap fordi vi bryr oss om hverandre. Nå de to siste ukene er det litt på og litt av, aller mest av nå. Det er så frustrerende fordi jeg har spurt direkte om jeg bare skal slette han, men nei han vil ikke det. Jeg spør hvordan det går og han åpner. Han svarer ikke lengre på noenting av det jeg sender. Men kan komme igang innimellom... Han blir litt mer på jo mer jeg er fra, da kan han gi jernet. Det er så psykisk slitsomt men jeg er glad i han 🥺 kan han ikke i det minste svare når jeg spør om noe, de få gangene jeg spør. Anonymkode: 1862b...d60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #2 Del Skrevet 20. august 2024 Ta et hint. Anonymkode: e8f4f...427 28 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #3 Del Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ta et hint. Anonymkode: e8f4f...427 Ja men veldig vanskelig når han er av og på. I helgen som var fikk jeg masse, syntes bare det er så tungt å ikke få et svar. Vi ble enige om å fortsette som før på snap og ta ting litt som det kom. Mulig vi ville treffe hverandre igjen også. Anonymkode: 1862b...d60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #4 Del Skrevet 20. august 2024 Han er ikke interessert , han bare leker med deg, og mest sannsynlig så ler han med kompisene sine av deg. Anonymkode: e8f4f...427 7 2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hippogriff Skrevet 20. august 2024 #5 Del Skrevet 20. august 2024 Det er da du tar et steg tilbake og bruker energien din på andre ting. 11 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #6 Del Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han er ikke interessert , han bare leker med deg, og mest sannsynlig så ler han med kompisene sine av deg. Anonymkode: e8f4f...427 Okei, ja jeg ser det nesten for meg. Det verste er at vi har en felles bekjent som jeg tidligere var god venn med. Han sier sikkert alt til han. Skal tenke at han ikke er god mot meg og komme meg videre, jeg fortjener bedre 😊 mulig han kommer snikende når han kjenner litt på stillheten. Det har vært han tidligere... Anonymkode: 1862b...d60 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 20. august 2024 #7 Del Skrevet 20. august 2024 Dette har du skrevet tråder om før. Fikk du ikke nok svar der? 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #8 Del Skrevet 20. august 2024 Han kunne bare slettet meg. Sagt til han flere ganger fordi jeg vil ikke slette han, kjenner det ikke gir mening å blokke en fyr jeg er glad i. Han har sikkert aldri hatt noe til meg, bare lekt med meg siden april mnd. Anonymkode: 1862b...d60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #9 Del Skrevet 20. august 2024 Hippogriff skrev (5 minutter siden): Det er da du tar et steg tilbake og bruker energien din på andre ting. 🌼🌼 Anonymkode: 1862b...d60 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #10 Del Skrevet 20. august 2024 Fokuser på andre ting og slutt å sende han snapper. Han dater sikkert andre, og da er det litt upassende å svare en man tidligere datet. Kjipt at det ikke fungerte mellom dere, men dette har dere jo allerede avklart. Så da er det jo ikke mer å lure på. Anonymkode: 7c87f...824 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #11 Del Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ja men veldig vanskelig når han er av og på. I helgen som var fikk jeg masse, syntes bare det er så tungt å ikke få et svar. Vi ble enige om å fortsette som før på snap og ta ting litt som det kom. Mulig vi ville treffe hverandre igjen også. Anonymkode: 1862b...d60 Han har deg jo bare på gress. Hvor naiv kan man være liksom. Hvis mannfolka er seriøse er de på som bare det. Anonymkode: c4f95...028 11 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #12 Del Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Fokuser på andre ting og slutt å sende han snapper. Han dater sikkert andre, og da er det litt upassende å svare en man tidligere datet. Kjipt at det ikke fungerte mellom dere, men dette har dere jo allerede avklart. Så da er det jo ikke mer å lure på. Anonymkode: 7c87f...824 Jeg spurte om han datet andre og han sa nei. Kan han ikke bare si det til meg heller at han har ei ? Igår kveld spurte han meg hva jeg gjorde fordi jeg var et sted han ikke kjente seg igjen på, så han er ikke helt kald. Anonymkode: 1862b...d60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #13 Del Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg spurte om han datet andre og han sa nei. Kan han ikke bare si det til meg heller at han har ei ? Igår kveld spurte han meg hva jeg gjorde fordi jeg var et sted han ikke kjente seg igjen på, så han er ikke helt kald. Anonymkode: 1862b...d60 Han er rett før iskald. At du gidder. Anonymkode: c4f95...028 10 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #14 Del Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Han er rett før iskald. At du gidder. Anonymkode: c4f95...028 Jeg håper ikke han leser tråden 😂 men jeg skrev jeg skjønner du dater ei annen ei. Skal ikke mase mer. Ikke sikkert det går veien med henne å da står han alene Anonymkode: 1862b...d60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #15 Del Skrevet 20. august 2024 Det er litt omt uten han 🥺 håper jeg kommer fort videre. Anonymkode: 1862b...d60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #16 Del Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg håper ikke han leser tråden 😂 men jeg skrev jeg skjønner du dater ei annen ei. Skal ikke mase mer. Ikke sikkert det går veien med henne å da står han alene Anonymkode: 1862b...d60 Det er supertragisk. Men lykke til med det. Anonymkode: c4f95...028 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #17 Del Skrevet 20. august 2024 Let it go. Anonymkode: 40866...eca 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #18 Del Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er supertragisk. Men lykke til med det. Anonymkode: c4f95...028 Hva er supertragisk? Så dumt når han sier han kanskje vil møte meg igjen. Skikkelig vondt å tenke på at han ligger med ei annen ei. Anonymkode: 1862b...d60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #19 Del Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva er supertragisk? Så dumt når han sier han kanskje vil møte meg igjen. Skikkelig vondt å tenke på at han ligger med ei annen ei. Anonymkode: 1862b...d60 Det du skrev. AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg håper ikke han leser tråden 😂 men jeg skrev jeg skjønner du dater ei annen ei. Skal ikke mase mer. Ikke sikkert det går veien med henne å da står han alene Anonymkode: 1862b...d60 Anonymkode: c4f95...028 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #20 Del Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg håper ikke han leser tråden 😂 men jeg skrev jeg skjønner du dater ei annen ei. Skal ikke mase mer. Ikke sikkert det går veien med henne å da står han alene Anonymkode: 1862b...d60 Hva er det du prøver å oppnå med det? Anonymkode: e8f4f...427 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå