Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler meg ensom i forholdet da min kjæreste ofte sitter på tlf eller skjerm generelt. Er det mange som opplever dette? Har prøvd å snakke om det, men blir ikke bedre. Jeg kunne aldri vært utro, men noen ganger kan jeg kaste et ekstra blikk på andre som er tiltrekkende, fordi jeg lengter etter å bli "sett" og for å føle jeg er pen. Jeg gikk alene idag ute og da så jeg en som tittet ekstra på meg. Og smilte til meg når jeg så tilbake. Dette gjorde meg varm i kroppen og ga meg en følelse jeg ikke har hatt på lenge. Vi vekslet flere blikk før vi gikk hver vår vei. Det er noe jeg savner i mitt forhold. Jeg vet at den spenningen går over etter første forelskelse men den gikk liksom litt for fort over. 

Anonymkode: 25ab7...239

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ofte er dette med ensomhet i forholdet litt gjensidig, men kanskje på ulike måter. 

Greit å være på skjerm, men det kan bli for mye. Vi har i hovedsak skjermfri når vi er i samme rom, med mindre vi ser på tv ilag.

Anonymkode: 8cdb6...33a

• Hjerte 1
Skrevet

Tatt det opp med samboeren din? Det er første steg. 

Skrevet
imagineme skrev (10 timer siden):

Tatt det opp med samboeren din? Det er første steg. 

Som du kan lese i ts sin andre setning:

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Har prøvd å snakke om det, men blir ikke bedre. J

Dette er en typisk grunn til at forhold tar slutt. Den ene er misfornøyd og den andre er ikke villig til å gjøre endringer.

Da er det faktisk bedre å være singel. Å være ensom i et forhold er ille.

Anonymkode: 30344...d49

• Liker 2
Skrevet

Om du sitter så dypt i det at det er uaktuelt å forlate samboerskapet, ville jeg bedt han med i terapi. Dette høres ikke ut som noe du vil leve med potensielt resten av livet. Dersom dere er unge eller «forpliktelsesfrie»» ville jeg vurdert å gjøre det slutt. Det trenger ikke være slik i et forhold. Det er mulig å ha lange kjærlighetsforhold med oppmerksomhet og samhold.

Anonymkode: 97e0e...6ee

• Liker 1
Skrevet

Sett hardt mot hardt. Vil du ha det sånn i ti år til? Hvis ikke, ta et valg som gjør at ditt liv blir bedre.

Anonymkode: bcbbb...cc0

Skrevet

Gå om han ikke vil endre seg. Hva er poenget med å dele livet med noen som gjør deg mer ensom enn å være alene?

Jeg er så glad jeg skilte meg fra en mann som aldri føltes som en partner.

Nå har jeg verdens beste kjæreste som alltid ser meg❤️

Anonymkode: 7cbe9...df4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...