Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er skilt med tre små barn og møtte en fyr for 1 år siden som jeg er kjæreste med. Han har villet i 6 mnd allerede bo sammen med meg/oss og har blitt veldig knytta til mine barn og ellers min familie. I det siste har han sett seg lei på at jeg ønsker å være alene sammen med mine barn innimellom og mener det ikke er vits at han skal reise hjem til seg selv etter jobben, og så skal jeg og mine barn være sammen uten han. Jeg forteller han at spesielt min eldste trenger bare mamma, og han forstår det innimellom. Men vi får bare 1 ettermiddag sammen før kjæresten min er på plass igjen. 

Vi er ellers sammen 100% når barna er hos faren. 

Jeg er usikker på om jeg ønsker å flytte sammen, da jeg kjenner meg usikker på at han … 

Han er veldig knytta til oss. Hjelpsom, snill og sånt.. Men han liker å ha det på sin måte.

Når jeg og barna mine har «alenetid» en ettermiddag, skriver han meldinger til meg der han forteller at han savner meg og oss. Og at i morgen! Ja da er han tilbake….0

Anonymkode: 07ac6...2d0

• Liker 1
  • Hjerte 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller later han som om han er knyttet til de for å overbevise deg om å få flytte inn asap? Dette hørtes tidlig ut. Jeg hadde reagert og mest sannsynlig bedt om avstand og tid. Hadde han ikke akseptert det så er det slutt

Anonymkode: 363af...c59

• Liker 17
  • Hjerte 3
  • Nyttig 6
Skrevet

Omg så needy.  Som om han var et av barna sjøl . 

🙃

• Liker 23
  • Nyttig 7
Skrevet

høres ut som en slitsom og klengete type

Anonymkode: 8cb4b...f65

• Liker 21
  • Nyttig 3
Skrevet

Er du virkelig glad i denne mannen ? 

Anonymkode: e6fdc...a8d

• Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet

Virker som dere har forskjellig behov når det gjelder det å bruke tid sammen. Men, ja han virker needy og desperat spørr du meg. Mulig han sliter med psyken, eller ikke trives i eget selskap. Kanskje du skal vurdere å ta praten?

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Han høres i overkant intens ut, med du lar ham jo også holde på. Du har på kort tid har latt en mann bli "veldig knyttet til" det du omtaler som små barn, samtidig som du gir uttrykk for å være usikker på ham. Her burde bremsene på og foten ned, og husk at alle barna dine trenger tid med mamna, selv om bare en  av dem gir klart uttrykk for det. 

• Liker 30
  • Hjerte 4
  • Nyttig 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Reagerer på mye her, blant annet dette: Dere får bare en ettermiddag.

Det er altså han som setter betingelsene for hvor mye du skal være med dine egne barn. 

Dette lover ikke godt.

Anonymkode: 213d5...a8a

Dette er dette jeg mener med «men jeg er jo glade i de jeg også. Skal jeg sitte hjemme jeg da mens dere koset dere?»

Dersom jeg sier: «jeg ønsker en kveld/natt til bare jeg og barna mine», da skriver han melding om at han iallefall kommet innom 2 timer før barna legger seg, og så kan han kjøre hjem. Men så blit det ikke alltid bare med de to timene.. 

Han kan si «Ups… det ble visst mer en to timer gitt. Håper ikke du synes det gjorde noe?»

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Dette er dette jeg mener med «men jeg er jo glade i de jeg også. Skal jeg sitte hjemme jeg da mens dere koset dere?»

Dersom jeg sier: «jeg ønsker en kveld/natt til bare jeg og barna mine», da skriver han melding om at han iallefall kommet innom 2 timer før barna legger seg, og så kan han kjøre hjem. Men så blit det ikke alltid bare med de to timene.. 

Han kan si «Ups… det ble visst mer en to timer gitt. Håper ikke du synes det gjorde noe?»

Creepy og innpåsliten.🚩

Anonymkode: b0755...b4a

• Liker 27
  • Nyttig 10
Skrevet

Dette hadde vært en soleklar «nei takk» for meg. Får helt kvelningsfornemmelser av å lese. 

Anonymkode: 90d80...760

• Liker 24
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Og da svarer du selvfølgelig at Jo, det gjør faktisk en hel del at du hverken respekterer meg, grensene jeg setter og mine barns behov og står for ditt opprinnelige nei neste gang han maser...?

• Liker 26
  • Hjerte 2
  • Nyttig 15
Skrevet
2 minutter siden, Daria said:

Og da svarer du selvfølgelig at Jo, det gjør faktisk en hel del at du hverken respekterer meg, grensene jeg setter og mine barns behov og står for ditt opprinnelige nei neste gang han maser...?

Dette!!!!

Han overskrider dine grenser som er ille nok, men når det omhandler barna dine er det jo enda verre. Og merk deg at han gjør det på en skikkelig slu måte som skal fremstå som omsorg og kjærlighet, men er IKKE det i det hele tatt. Han spiller på samvittigheten din.

Magefølelsen din merker tydeligvis noe her, og la for guds skyld alle våre svar være bekreftelsen du trenger. Dette er store røde flagg.

Anonymkode: e8f7c...151

• Liker 27
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet

Immari slitsomt med folk som ikke lytter til dine ønsker. Og at han ikke kan gå seg en tur selv eller lese en bok eller gjøre noe nyttig, alene?  

Anonymkode: ab53e...2a3

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg er skilt med tre små barn og møtte en fyr for 1 år siden som jeg er kjæreste med. Han har villet i 6 mnd allerede bo sammen med meg/oss og har blitt veldig knytta til mine barn og ellers min familie. I det siste har han sett seg lei på at jeg ønsker å være alene sammen med mine barn innimellom og mener det ikke er vits at han skal reise hjem til seg selv etter jobben, og så skal jeg og mine barn være sammen uten han. Jeg forteller han at spesielt min eldste trenger bare mamma, og han forstår det innimellom. Men vi får bare 1 ettermiddag sammen før kjæresten min er på plass igjen. 

Jeg er usikker på om jeg ønsker å flytte sammen, da jeg kjenner meg usikker på at han … 

Han er veldig knytta til oss. Hjelpsom, snill og sånt.. Men han liker å ha det på sin måte.

Når jeg og barna mine har «alenetid» en ettermiddag, skriver han meldinger til meg der han forteller at han savner meg og oss. Og at i morgen! Ja da er han tilbake….0

Har han egen bo plass?

For meg hadde det vært rødt flagg og ville aldri latt noen bo med meg før mitt barn var ute av redet om noen gang. 

Anonymkode: fafb8...b68

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Ja da er han tilbake….0

Høres ut som du kveles. 
Her tenker jeg at du må sette ned foten og si at det ikke passer at han kommer i morgen. 

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Ikke flytt sammen!! 
Det er faktisk et stort Rødt flagg han veiver rett foran deg. 

At respekter ikke et nei. Han tvinger seg på og han guilt tripper deg. 

Kanskje forholdet rett og slett ikke er lov laga. Intens han der! 

Anonymkode: 5cd61...9e4

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 12
Skrevet

Du skriver at et av barna dine trenger «bare deg».
Nei, barna dine trenger både maskuline og feminine rollemodeller som er trygge og som samarbeider godt.

Synes du må ta et reellt valg, både av hensyn til deg selv,kjæresten og barna.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Surpomp skrev (1 minutt siden):

Du skriver at et av barna dine trenger «bare deg».
Nei, barna dine trenger både maskuline og feminine rollemodeller som er trygge og som samarbeider godt.

Synes du må ta et reellt valg, både av hensyn til deg selv,kjæresten og barna.

Barna har en far de er hos! 

Anonymkode: 5cd61...9e4

• Liker 18
  • Hjerte 2
  • Nyttig 15
Skrevet

Hvorfor stresser han så med å flytte inn..? 

Jeg ville passet på barna mine og bedt han holde avstand. Tenker creep med en gang.. 

Anonymkode: 41aa7...3cb

• Liker 11
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...