AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #1 Del Skrevet 20. august 2024 Hei:) Neste uke så skal jeg ut i en praksis i sykepleie, som jeg gruer meg helt sykt for. Sykehjemspraksiss. Noen tips til hvordan jeg kan gjøre et godt inntrykk, og komme meg helskinnet igjennom? Anonymkode: aeec9...9af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 20. august 2024 #2 Del Skrevet 20. august 2024 Vær vennlig, interessert, lærevillig, ta initiativ uten å ta for mye plass. Smil, og slapp av. Det går nok fint. Husk også å droppe mobilen, og ta initiativ til ting som å tømme oppvaskmaskinen, gå ut med søpla osv. Det er ulikt hvordan sånt organiseres rundt fordi, men det er bedre å spørre om du skal gjøre det, enn å sette seg ned å tro det er noen andres oppgave. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #3 Del Skrevet 20. august 2024 Daisy-love skrev (7 minutter siden): Vær vennlig, interessert, lærevillig, ta initiativ uten å ta for mye plass. Smil, og slapp av. Det går nok fint. Husk også å droppe mobilen, og ta initiativ til ting som å tømme oppvaskmaskinen, gå ut med søpla osv. Det er ulikt hvordan sånt organiseres rundt fordi, men det er bedre å spørre om du skal gjøre det, enn å sette seg ned å tro det er noen andres oppgave. Skal forsøke å gjøre så godt jeg kan, gruer meg veldig, og har så angst for å ikke bestå praksisperioden 😕 Anonymkode: aeec9...9af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 20. august 2024 #4 Del Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skal forsøke å gjøre så godt jeg kan, gruer meg veldig, og har så angst for å ikke bestå praksisperioden 😕 Anonymkode: aeec9...9af Det går nok bra skal du se 💚 De aller fleste består, skal mye til for å ikke bestå. Du vil ikke kunne alt med gang, ei heller når du er ferdig, men de er interessert i å se en utvikling i både ferdigheter, modenhet, og ansvarsbevissthet. Håper du får en god veileder, og blir tatt godt i mot 😊 (Jeg har selv jobbet mange år på sykehjem, og ikke møtt en eneste student som ikke bestod, men noen hadde mer bratt læringskurve enn andre da. Det gikk seg til for de fleste. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #5 Del Skrevet 20. august 2024 Daisy-love skrev (6 minutter siden): Det går nok bra skal du se 💚 De aller fleste består, skal mye til for å ikke bestå. Du vil ikke kunne alt med gang, ei heller når du er ferdig, men de er interessert i å se en utvikling i både ferdigheter, modenhet, og ansvarsbevissthet. Håper du får en god veileder, og blir tatt godt i mot 😊 (Jeg har selv jobbet mange år på sykehjem, og ikke møtt en eneste student som ikke bestod, men noen hadde mer bratt læringskurve enn andre da. Det gikk seg til for de fleste. ) Håper det 🌸 Er veldig redd for å få en veileder, som ikke ønsker meg noe godt! Har hørt så mange historier om kjipe veiledere, som ønsker å ødelegge for studenten. Er også litt forsiktig av meg, og vet jeg burde være flinkere på kommunikasjon. Vet at kommunikasjon er viktig på sykehjem, spesielt med demente pasienter. Skape tillit. Anonymkode: aeec9...9af 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå