Gå til innhold

Hvordan oppnå prostataorgasme på mannen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen med erfaring?

Anonymkode: 00ce0...41e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Første pri er å stimulere prostata🤷🏼‍♂️

Selv får jeg ikke orgasme på den måten, så er desverre ikke noe hjelp

Anonymkode: 8112c...3f5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått prostata stimulert mye det siste året. Kommer ikke av det alene, men det kan ofte hjelpe meg til å komme i det hele tatt, de dagene jeg ikke er i form. Noen ganger blir det litt sterkere orgasme av det, men aldri hallelujah og basar.

Det er jo bare å prøve. Som alt annet fordrer det en loop av tilbakemelding og justering.

Anonymkode: 3e00a...533

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel krever det mye trening å kunne komme av prostata-stimuli alene. Flertallet klarer det ikke ... litt sånn som at mange kvinner ikke kommer av ren vaginal sex men også behøver stimulering av klitoris. Men kombinert med annen stimulering kan det skje litt magi... eller at det bare er deilig å gjøre en stund uten at man nødvendigvis kommer.

I tillegg krever det ofte at mannen allerede er nokså kåt og stimulert før prostata er klar til den type stimulering som kan føre til orgasme. Før man er kommet til det punktet skjer det liksom ingenting bak der. Det kanskje interessant og sånt ... men så skjer det liksom ikke noe mer.
Det er kanskje derfor noen liker å få en finger inn bak samtidig som de har sex på en annen måte samtidig. En blowjob pluss en finger bak, han og henne i misjonær og så lurer hun inn en finger osv osv. Da får man et slags kick i tillegg til den "vanlige" stimuleringen.

Det må nok ganske mye øving til før man lærer seg hvordan prostata skal stimuleres riktig. Det kan også ta en del forsøk å vite hva man skal kjenne etter og så lære kroppen og forbinde den nye følelsen med seksuell stimuli. Rett og slett la kroppen få tid til å lære å nyte analt.

Jeg har ikke kommet rent anal før, men jeg har vært svært nær et par ganger. For meg har det handlet om å treffe akkurat riktig og et par ganger har jeg streifet borti et område som gav intens lykkefølelse... men jeg mistet det før jeg rakk å komme. Det er kanskje et ytterst spesifikt sted som jeg har vanskelig å finne igjen.
Forsøker av og til igjen og selv om jeg ikke lykkes med ren anal-orgasme er det mye nytelse i utforskningen.

Mitt tips til han: utforsk egen kropp. Prostata skal kunne være mulig å nå med en finger på seg selv, men kroppene våre er forskjellige. Forsøk med et leketøy, gjerne med litt krummet tupp som gjør det enklere å finne riktig punkt.

Mitt tips til deg: prøv med en finger inn bak mens dere har andre former for sex. En finger inn midtveis under en blowjob kan gi imponerende resultater. Fin opplæring til begge på hvor det magiske punktet ligger hos han.

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...