AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #1 Skrevet 20. august 2024 Jeg pleier å få svake murringer lik mensensmerter rundt eggløsning. Dere som er rutinerte prøvere, når slipper egget i forhold til disse smertene? Bør vi hoppe i høyet når de dukker opp eller er det for sent?🙈 Anonymkode: f3e24...b86
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #2 Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg pleier å få svake murringer lik mensensmerter rundt eggløsning. Dere som er rutinerte prøvere, når slipper egget i forhold til disse smertene? Bør vi hoppe i høyet når de dukker opp eller er det for sent?🙈 Anonymkode: f3e24...b86 Det er 100% helt umulig å si. Da symptomene for eggløsning er helt individuelle fra kvinne til kvinne. Symptomene sier heller ingenting om NÅR eggløsning faktisk skjer og ikke. Ha sex annen hver dag rundt EL så treffer man. Anonymkode: e5c47...b53 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #3 Skrevet 20. august 2024 Jeg lurte på det samme! Har ikke positiv EL-test i dag, men veldig stikking i sidene. Hadde sex for to dager siden, men det var umulig i dag, så da får det bli i morgen. det gjør kanskje ikke så mye om det blir tre dager mellom, men skulle vel helst være annenhver dag. Hva tror dere andre? Anonymkode: ffbad...9a7
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #4 Skrevet 20. august 2024 Jeg tenker dagen før EL-smerter.. Jeg får EL smerter den kvelden jeg har EL og da er det jo allerede litt sent å ha samleie, men hvis man ikke har lagt inn aksjer før den dagen så er det ingenting i veien for å prøve. Anonymkode: 2a614...90d 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #5 Skrevet 21. august 2024 Jeg har alltid hatt tydelige og gjenkjennbare eggløsningssmerter og derfor tenkt at jeg ikke trenger teste for eggløsning. Men så begynte jeg å teste likevel og ser da at jeg får positiv eggløsningstest 12-24 timer før smertene, så da har det vært nyttig å teste likevel. Man sier jo at eggløsning er ca 24timer etter positiv test, så tenker at smertene kommer av selve eggløsningen, men dette er sikkert individuelt. Jeg har stikninger i ene siden, ikke mensmurringer, så det høres ikke helt likt ut. Anonymkode: 45ee6...c9b 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #6 Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har alltid hatt tydelige og gjenkjennbare eggløsningssmerter og derfor tenkt at jeg ikke trenger teste for eggløsning. Men så begynte jeg å teste likevel og ser da at jeg får positiv eggløsningstest 12-24 timer før smertene, så da har det vært nyttig å teste likevel. Man sier jo at eggløsning er ca 24timer etter positiv test, så tenker at smertene kommer av selve eggløsningen, men dette er sikkert individuelt. Jeg har stikninger i ene siden, ikke mensmurringer, så det høres ikke helt likt ut. Anonymkode: 45ee6...c9b Ah, takk for at dere deler folkens ts Anonymkode: f3e24...b86
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #7 Skrevet 21. august 2024 Kvinner opplever helt sikkert eggløsningssmerter forskjellig, men for min del så kommer det alltid når egget slipper. Så når jeg kjenner smertene, pleier jeg og samboer ha sex innen 5t, hvis det går. Tester med El, strips og pleier å begynne prøvingen 5 dager før forventet eggløsning. Anonymkode: 0180c...c43
Brightstar Skrevet 21. august 2024 #8 Skrevet 21. august 2024 Jeg har god oversikt over når jeg får eggløsning ettersom jeg tester. Jeg får alltid eggløsningssmerter før eggløsning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå