AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #1 Skrevet 20. august 2024 Har du pynta til jul? Man må jo nyte førjulstid og da er det greit å pynte tidlig Anonymkode: 0e2f0...991 1
Snuppiluppi84 Skrevet 20. august 2024 #2 Skrevet 20. august 2024 Nei, men vurderer å snart ta vekk fjorårets julekort. 3
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #3 Skrevet 20. august 2024 Nei sjuk i hode er jeg ikke Anonymkode: f17b0...ccf 3 1
skreppamedleppa Skrevet 20. august 2024 #5 Skrevet 20. august 2024 Først skal jeg pynte til høsten Så skal jeg pynte til halloween Så skal jeg pynte til advent Og til slutt skal jeg pynte til jul Denne galskapen med å ha jul i 4 måneder kommer jeg aldri til å hive meg på. 6 2 2
Sirah Skrevet 20. august 2024 #6 Skrevet 20. august 2024 skreppamedleppa skrev (2 minutter siden): Først skal jeg pynte til høsten Så skal jeg pynte til halloween Så skal jeg pynte til advent Og til slutt skal jeg pynte til jul Denne galskapen med å ha jul i 4 måneder kommer jeg aldri til å hive meg på. Har du så mye forskjellig pynt at du kan bytte ut for «hver sesong»? Jeg har julepynt og «resten av året-pynt» 😅 3
Kassettspiller Skrevet 20. august 2024 #7 Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du pynta til jul? Man må jo nyte førjulstid og da er det greit å pynte tidlig Anonymkode: 0e2f0...991 Det blir ikke like gøy å nyte når det er så mange dager.😆 1
Maskinfører Skrevet 20. august 2024 #8 Skrevet 20. august 2024 Julestjerna henger oppe og lyser fortsatt 😀 3 2
Kassettspiller Skrevet 20. august 2024 #9 Skrevet 20. august 2024 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Julestjerna henger oppe og lyser fortsatt 😀 Next level latskap det der. 4 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #10 Skrevet 20. august 2024 Tja har noe julepynt oppe, har hatt det slik i 2 år. Anonymkode: 4f864...edc 1
Maskinfører Skrevet 20. august 2024 #11 Skrevet 20. august 2024 (endret) Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Next level latskap det der. Ja 😋 Endret 20. august 2024 av Maskinfører 1
luxifine Skrevet 20. august 2024 #12 Skrevet 20. august 2024 Først pynter vi halloween, så høst/thanksgiving. Så hender det jeg prøver meg på advent, men stort sett begynner jeg bare å pynte til jul sånn smått fra 1. Des da vi har sykt mye julepynt som skal opp..
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #13 Skrevet 20. august 2024 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Julestjerna henger oppe og lyser fortsatt 😀 For meg er det en nisse med lykt utenfor døra, + et sølvjuletre på stubordet og noen juledekorerte telys. Ser det fint ut så why not. Er jo snart jul igjen 😁. Anonymkode: 4f864...edc 1
Phoenix Heart Skrevet 20. august 2024 #14 Skrevet 20. august 2024 Selvfølgelig har jeg ikke pyntet til jul i august 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #15 Skrevet 20. august 2024 Har begynt å gå med julegenser, og fra september skal jeg bruke stillongs og vintersko, liker å være tidlig ute. Godt med det som er gjort! Hadde tenkt å begynne på julebaksten i helga som var, men stekeovnen la på røret, eller tok kvelden som noen sier. Anonymkode: 66666...447
skreppamedleppa Skrevet 20. august 2024 #16 Skrevet 20. august 2024 Sirah skrev (7 minutter siden): Har du så mye forskjellig pynt at du kan bytte ut for «hver sesong»? Jeg har julepynt og «resten av året-pynt» 😅 Ja jeg skiller på sesongene. Om høsten er det høstlige farger på duker og lysfat med eikenøtter og kastsnjenøtter, pinsvin, pynte ekorn, gilander med høstblader og høst blomster med lys i, pyntesopper, pynte gresskar. Jeg elsker virkelig å gjøre hjemmet mitt om til en hygge stasjon med mye trivsel om høsten. Halloween som jeg gjerne er enda mer glad i enn julen med sin dekor. Og jeg synes det er noe helt ekstraordinært med advent. Vår og sommer med sine farger som er helt ulike enn høstfarger igjen. Ja jeg liker å markere. Pynte for sesongene og gjøre det koselig. Men å ha jul fra august er ikke koselig (mener jeg). 3
Sirah Skrevet 20. august 2024 #17 Skrevet 20. august 2024 skreppamedleppa skrev (2 minutter siden): Ja jeg skiller på sesongene. Om høsten er det høstlige farger på duker og lysfat med eikenøtter og kastsnjenøtter, pinsvin, pynte ekorn, gilander med høstblader og høst blomster med lys i, pyntesopper, pynte gresskar. Jeg elsker virkelig å gjøre hjemmet mitt om til en hygge stasjon med mye trivsel om høsten. Halloween som jeg gjerne er enda mer glad i enn julen med sin dekor. Og jeg synes det er noe helt ekstraordinært med advent. Vår og sommer med sine farger som er helt ulike enn høstfarger igjen. Ja jeg liker å markere. Pynte for sesongene og gjøre det koselig. Men å ha jul fra august er ikke koselig (mener jeg). Det hørtes veldig koselig ut ❤️ Kanskje jeg må gjøre litt selv, man går jo så lei av den pynten som ligger der år etter år. Ellers er jeg enig med deg i at det er for tidlig med jul enda 😅
Maskinfører Skrevet 20. august 2024 #18 Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): For meg er det en nisse med lykt utenfor døra, + et sølvjuletre på stubordet og noen juledekorerte telys. Ser det fint ut så why not. Er jo snart jul igjen 😁. Anonymkode: 4f864...edc Ja jeg hadde en sånn nisse utenfor døra også men den havna nede i veien her så var bare biter igjen av den så ut som sånn søppeldynge som lå der 😀 ja telys er kos ja snart jul nå 😀 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #19 Skrevet 20. august 2024 Det lille av julepynt jeg har, står i gangen fra ifjor. Anonymkode: c4f05...d2a
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #20 Skrevet 20. august 2024 Jeg er dels ferdig med julegavene. Og har klar menyen for juledagene. Har også lagt inn bestilling på kjøtt fra gardsslakteri. Men pynt får vente. Høstpynten kommer i september, Halloween i oktober. Ca midt i november kommer første runde med pynt, treet ca 15/12. Anonymkode: 6b902...d78 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå