AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #1 Del Skrevet 20. august 2024 Kunne tenke meg å fått stelt neglene på føttene. Problemet er at jeg vet jeg er kilen, har ikke latt noen ta på tærne mine på mange år. Noen som er kilne men som klarer å holde seg gjennom en pedikyr? Lurer også på om de klipper tåneglene "ordentlig" slik at man slipper inngrodd. Evt. om man har tendenser til inngrodd om de fikser det? Anonymkode: fb0e6...f3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 20. august 2024 #2 Del Skrevet 20. august 2024 Jeg er veldig kilen, men går til fotterapeut med ujevne mellomrom. Det kiler alltid masse i starten, men så roer det seg, og det sier hun jeg går til at er vanlig. Et fastere grep gjør også at en kiler mindre, så det kan du jo be om. Jeg klarer fint å kile meg selv, så det er håp her 🤣 De er vant med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 20. august 2024 #3 Del Skrevet 20. august 2024 Det bør gå greit. De har som regel godt ‘’håndlag’’ så det ikke kiler. De klipper neglene sliper mm. for et vellykket resultat. Synes du burde prøve. Deilig m/velstelte føtter🙃❤️👣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå