AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #1 Skrevet 20. august 2024 Er i gang å jobber med dette nå....3mndr etter fødsel, det har skjedd ting dere nede 😊. Er det vanlig å få orgasme lettere etter en fødsel? Når jeg rir med å vugge meg frem og tilbake kommer jeg veldig raskt uten å stimulere klitorisen som er synlig...kommer lenge før mannen 😅 Anonymkode: 1a19d...224
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #2 Skrevet 20. august 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Er i gang å jobber med dette nå....3mndr etter fødsel, det har skjedd ting dere nede 😊. Er det vanlig å få orgasme lettere etter en fødsel? Når jeg rir med å vugge meg frem og tilbake kommer jeg veldig raskt uten å stimulere klitorisen som er synlig...kommer lenge før mannen 😅 Anonymkode: 1a19d...224 Hvordan da?:) Anonymkode: 661b9...231
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #3 Skrevet 20. august 2024 Nå har ikke jeg født, men samboeren min merker at jeg har vært flink med knipeøvelser. God muskulatur vil også hjelpe til med orgasmer, både ved å holde igjen og ved å få sterkere orgasmer. Anonymkode: adea4...4bc
imagineme Skrevet 20. august 2024 #4 Skrevet 20. august 2024 Så bra da 👍 Det er jo utelukkende positivt med tanke på at de fleste menn er ferdige etter én orgasme. Tenker at mannen din synes det er positivt også. Det gir han trolig en enorm selvtillitsboost 😊
Anonym6789 Skrevet 22. august 2024 #5 Skrevet 22. august 2024 Jeg fikk også lettere vaginale orgasmer etter fødselen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå