Gå til innhold

Måtte blokkere kollega pga mas på sms/some...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde ikke noe valg, sa ifra at det blir for mye. At etter jobb vil jeg ha fred fra arbeidslivet, hun taklet det dårlig. Er rett og slett sur på meg, voksne mennesker kan ikke holde på slik. Å sende meldinger døgnet rundt etter arbeidstiden er over, bare tullemeldinger....gått en uke. Hun er "sint/sur" enda, jeg svarer henne høflig i stedet for å ha den tonen. Prøvd å forklare henne at vi må ha grenser i livet.

Anonymkode: ead9a...998

• Liker 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva sender henne meldinger om? Er det ang jobben eller privat?

Skrevet
miSs. skrev (2 minutter siden):

Hva sender henne meldinger om? Er det ang jobben eller privat?

Alt mulig...mye tull også. Trenger MYE bekreftelse....MYE...."har du ikke åpnet meldingen min???" "Svarer du ikke????"

Vi er voksne...aldri opplevd noe slikt...😳. Hun ble kollega for 3mndr siden.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Alt mulig...mye tull også. Trenger MYE bekreftelse....MYE...."har du ikke åpnet meldingen min???" "Svarer du ikke????"

Mulig hun prøver å bli venn med deg, at hun ikke forstår at det plager deg..folk er ulike, du for bare si det rett ut at du har andre ting å gjøre enn å sitte å tekste med hu. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Har du nevnt det for leder/sjefen?

Det ville jeg gjort, for dette mennesket skal jo fungere på arbeidsplassen i samarbeid med andre mennesker.

Anonymkode: 8fed4...ce3

• Liker 6
Skrevet

Prøver bare å bli venn med deg

Anonymkode: dce8e...e89

Skrevet

Jesus, for ei loco kjærring!

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Jeg skjønner deg, orker heller ikke sånt. Stakkars, hun prøver nok bare å bli venn med deg ja, men er en som ikke hele skjønner dette med genser. 

Anonymkode: 21e90...672

• Liker 1
Skrevet

Skjønner deg godt. Hadde og en kollega som sendte meldinger OG ringte døgnet rundt. Jeg sa fra at jeg ikke ville ha meldinger utenom arbeidstid og med mindre det var noe viktig som ikke kunne vente. Vedkommende ble dypt fornærmet og av typen som aldri glemmer. Jeg syns det var deilig at hen ble sur, da fikk jeg fred. 

Anonymkode: 75438...000

• Liker 3
Skrevet

Hold på ditt. Hun bestemmer ikke hvem du er venner med. 

Anonymkode: 07008...df4

Skrevet

Jeg har ikke lenger kollegaer på SoMe, vi jobber sammen, jeg vil ikke gi dem innsyn i mitt privatliv. Ble «venninne» med ei, men angret raskt da jeg forstod at hun bare snakket om jobb og seg selv. Måtte til slutt sette samme grense som deg, TS, men uten blokkeringen. 

Anonymkode: 59f4b...e68

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har ikke lenger kollegaer på SoMe, vi jobber sammen, jeg vil ikke gi dem innsyn i mitt privatliv. Ble «venninne» med ei, men angret raskt da jeg forstod at hun bare snakket om jobb og seg selv. Måtte til slutt sette samme grense som deg, TS, men uten blokkeringen. 

Godt tips! Skal inn å fjerne alle etterpå.

• Liker 2
Skrevet

Kan hun ha autisme/være på spekteret? Jobber dere tett sammen daglig? Kjipt for deg om hun skal gå rundt og sure, jeg hadde tatt en prat face to face og tatt det ved roten.

Anonymkode: 863f6...e24

Skrevet

Gitt beskjed i dag om at SOME er kun for private relasjoner..de fleste forstod det. Men dette mennesket mente det var å stenge henne ute 😳

TS.

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Gitt beskjed i dag om at SOME er kun for private relasjoner..de fleste forstod det. Men dette mennesket mente det var å stenge henne ute 😳

TS.

Er nok en person som generelt ikke forstår grensesetting. Godt de andre forstod det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

TS.

Kan hun ikke bare mene det da?

• Liker 1
Skrevet
Snublefot62 skrev (Akkurat nå):

Kan hun ikke bare mene det da?

Joda, men oppførselen hennes er helt håpløs ellers.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Joda, men oppførselen hennes er helt håpløs ellers.

Den ignorerer du.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...