AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #1 Skrevet 20. august 2024 Fikk sist menstruasjon den 20.juli. Fikk så en mellomblødning som varte noen dager den 30.juli, altså bare 10 dager etter siste mens begynte. Har aldri hatt mellomblødning før så ble litt bekymret. Nå, som jeg skal ha mensen så er den 5 dager forsinket. Jeg har veldig stabil syklus og har aldri opplevd forsinket mens før. Har tatt flere tester, er ikke gravid. Føler ikke jeg har noen symptomer/tegn på at mensen skal komme snart heller. Så det jeg lurer på er om den mellomblødningen den 30.juli kan ha vært mensen? Altså at jeg fikk mensen to ganger i samme syklus, med kun 10 dager imellom? Hvordan er det isåfall mulig? Når betyr det at jeg skal ha eggløsning og mensen neste gang? Er ikke vant til å miste oversikt Anonymkode: 837e6...2cd
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #4 Skrevet 21. august 2024 Har du nylig startet på medisiner? Min syklus er forstyrret pga oppstart av en medisin. Jeg ville nok ikke ventet så lenge med å gå til legen for en vurdering, dersom neste syklus også er utenfor norm. Anonymkode: 500f8...b64
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #5 Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har du nylig startet på medisiner? Min syklus er forstyrret pga oppstart av en medisin. Jeg ville nok ikke ventet så lenge med å gå til legen for en vurdering, dersom neste syklus også er utenfor norm. Anonymkode: 500f8...b64 Nei, har ikke det. Anonymkode: 837e6...2cd
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #6 Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei, har ikke det. Anonymkode: 837e6...2cd Ok. Avvent denne syklusen og om neste også avviker, så kontakter du legen. Kan være stress, underernæring, hormonelt, eller noe gynekologisk. Anonymkode: 500f8...b64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå