Gå til innhold

Er eggløsningstesten positiv?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ville dere sagt at denne eggløsningstesten er positiv?

I følge Flo appen skulle jeg hatt eggløsning 15/08. Jeg har tatt eggløsningstest daglig siden 13/08, og de har vært negative.

Testen i dag er den som har sett mest positiv ut hittil. Hva tenker dere? Er det vanlig at eggløsning er så «sen»? 

IMG_4849.jpeg

Anonymkode: 70eee...59f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker denne ser positiv ut. Jeg har hatt eggløsning på syklusdag 14, og noen ganger syklusdag 29. Så min syklus er uregelmessig sånn sett. Er det første syklus du tester?

Anonymkode: 23ce5...2f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei. Takk for svar! Ja, dette er første syklus jeg tester. Er det da lurest å ha samleie i kveld? Hvis testen i dag er positiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Catgirl1 skrev (1 minutt siden):

Okei. Takk for svar! Ja, dette er første syklus jeg tester. Er det da lurest å ha samleie i kveld? Hvis testen i dag er positiv.

Ja! Sannsynligvis har du eggløsning en gang mellom i kveld og i overimorgen. Så det er perfekt timing med samleie i dag.

Anonymkode: d0fd9...2bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ville dere sagt at denne eggløsningstesten er positiv?

I følge Flo appen skulle jeg hatt eggløsning 15/08. Jeg har tatt eggløsningstest daglig siden 13/08, og de har vært negative.

Testen i dag er den som har sett mest positiv ut hittil. Hva tenker dere? Er det vanlig at eggløsning er så «sen»? 

IMG_4849.jpeg

Den ser positiv ut. 

Selv om man har helt regelmessig syklus så er det ikke slik at eggløsning skjer samme syklusdag hver syklus. 

En app kan ikke forutsi når eggløsning kommer eller ikke - og er hovedsaklig mest nyttig til å dokumentere og tracke symptomer. Jo lengre man bruker en app og jo mer nøye man er med registrering i app - jo mer nøyaktig vil appens tipping over syklusen din bli. Men det er det det er - ren gjetting basert på en fastsatt algorytme. 

Eggløsning skjer først 24-48t etter positiv test. 

Anonymkode: cfb3a...980

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Den ser positiv ut. 

Selv om man har helt regelmessig syklus så er det ikke slik at eggløsning skjer samme syklusdag hver syklus. 

En app kan ikke forutsi når eggløsning kommer eller ikke - og er hovedsaklig mest nyttig til å dokumentere og tracke symptomer. Jo lengre man bruker en app og jo mer nøye man er med registrering i app - jo mer nøyaktig vil appens tipping over syklusen din bli. Men det er det det er - ren gjetting basert på en fastsatt algorytme. 

Eggløsning skjer først 24-48t etter positiv test. 

Takk for svar!

Jeg kjøpte digital ClearBlue eggløsningstest, og fikk positiv på den og. Så hvis jeg har forstått det rett så vil eggløsning skje 24-48t, men da håper jeg ikke det er for tidlig å ha samleie i kveld, da vi ikke har mulighet til det i morgen/overimorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Takk for svar!

Jeg kjøpte digital ClearBlue eggløsningstest, og fikk positiv på den og. Så hvis jeg har forstått det rett så vil eggløsning skje 24-48t, men da håper jeg ikke det er for tidlig å ha samleie i kveld, da vi ikke har mulighet til det i morgen/overimorgen.

Ikke for tidlig med sex i kveld da nei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...