AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #1 Del Skrevet 20. august 2024 En gang i uken trenger jeg å være borte fra hunden i åtte timer i forbindelse med jobb. De andre dagene er kortere da jeg har endel hjemmekontor. Hun er allerede vant med å være alene 5-6 timer, men nå vil enkelte dager bli lengre. Altså åtte timer fra vi gikk tur til jeg er tilbake og tar henne ut igjen. Det er ikke mulighet til å ha henne med på jobb. Jeg synes åtte timer er lenge for henne, men samtidig er hun ikke veldig lett å passe. Hun har litt uvaner med å bjeffe på andre hunder og mennesker, generelt litt utrygg. Så derfor tenker jeg kanskje det er bedre for henne å ligge de åtte timene når det bare er en dag? De andre dagene hun ofte bare alene en time eller opp mot 5-6 timer. Jeg bruker mye tid på turer og aktivisering hver dag. Hva tror dere er best for min hund? Anonymkode: 43ad5...1a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #2 Del Skrevet 20. august 2024 Kan du finne en dyrekjær person, så bruk denne. En hund har det best med folk rundt seg. Tissing, lek og kos. Anonymkode: 57f65...e89 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #3 Del Skrevet 20. august 2024 Hvis hun generelt er rolig og trygg hjemme hadde jeg bare latt henne være den dagen. Kan bli mer stress at en person hun ikke er med ofte kommer midt på dagen og bryter hvilen. Mine må tidvis være mer alene enn andre ganger. De dagene har jeg de alltid i senga med meg slik at de skal få ekstra nærhet om natten.....og fordi jeg elsker å ha de der 🤩 Anonymkode: 2f73d...096 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Månestråla Skrevet 20. august 2024 #4 Del Skrevet 20. august 2024 Vi har valgt å la vår hund være alene lenger de 1-2 dagene i uka (7,5 timer). Resten av uka er det mellom 0-2 timer. Det føles riktig for oss og vi ser på kameraet at hun bare sover og styrer med en leke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #5 Del Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvis hun generelt er rolig og trygg hjemme hadde jeg bare latt henne være den dagen. Kan bli mer stress at en person hun ikke er med ofte kommer midt på dagen og bryter hvilen. Mine må tidvis være mer alene enn andre ganger. De dagene har jeg de alltid i senga med meg slik at de skal få ekstra nærhet om natten.....og fordi jeg elsker å ha de der 🤩 Anonymkode: 2f73d...096 Ja det er det jeg tenker. Hun sover alltid i sin egen nattseng som står rett inntil min. Totalen alenetid hele uken er 20 timer, så vi er sammen 148 timer🥰 Anonymkode: 43ad5...1a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #6 Del Skrevet 20. august 2024 Hunder blir jo like overstrømmende glade for å se eieren sin igjen, uansett om eier har vært borte 10 minutter eller 8 timer. De har ikke så veldig begrep om tid, føler jeg. Så om hunden din er vant til å være alene 5-6 timer av og til, tror jeg ikke den vil merke så stor forskjell på at det en dag blir 8. Slik du beskriver hunden, burde den kjent en evt dyrepasser veldig godt, ellers blir den bare stresset, bjeffer og føler seg utrygg. La den være hjemme i fred og ro. Det går sikkert fint, siden du skriver det bare er èn dag i uka. Anonymkode: dd2d2...6e1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #7 Del Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Kan du finne en dyrekjær person, så bruk denne. En hund har det best med folk rundt seg. Tissing, lek og kos. Anonymkode: 57f65...e89 Det jeg tenkte på var ikke at noen skulle låse seg inn og lufte en halvtime, men å finne en som var hjemme hos seg selv og hunden kunne være der med folk den likte hele dagen. Jeg har vært en slik passer selv og besøk av favoritthunden min en gang i uka var bare hyggelig. Anonymkode: 57f65...e89 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #8 Del Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Det jeg tenkte på var ikke at noen skulle låse seg inn og lufte en halvtime, men å finne en som var hjemme hos seg selv og hunden kunne være der med folk den likte hele dagen. Jeg har vært en slik passer selv og besøk av favoritthunden min en gang i uka var bare hyggelig. Anonymkode: 57f65...e89 Det høres veldig koselig ut og hadde absolutt vært fantastisk hvis vi fikk en sånn mulighet. 😊 Anonymkode: 43ad5...1a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå