Gå til innhold

Høyskolen Kristiania, noe å satse på? Er alle private dårlige?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hører mye om at de beste skolene er offentlige universitet, skal du ta en lang utdannelse. BI, Høyskolen Kristiania etc...er jo private. Er kvaliteten like god?

Anonymkode: 81402...0fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tatt utdanning på Kristiania og er veldig fornøyd. De jeg har hatt kontakt med etter studietiden har alle fått relevant jobb. Kjenner også andre som har tatt andre utdanninger på Kristiania og fått gode jobber etterpå.

Anonymkode: dadb7...c93

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Har tatt utdanning på Kristiania og er veldig fornøyd. De jeg har hatt kontakt med etter studietiden har alle fått relevant jobb. Kjenner også andre som har tatt andre utdanninger på Kristiania og fått gode jobber etterpå.

Anonymkode: dadb7...c93

Samme her, hadde flotte lærere

Anonymkode: 0fafa...d01

• Liker 2
Skrevet

Det er ingen grunn til at de private skal være dårligere. Forskjellen ligger mest i prisen. Jeg jobber på et offentlig universitet forresten.

Anonymkode: b12df...244

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er ingen grunn til at de private skal være dårligere. Forskjellen ligger mest i prisen. Jeg jobber på et offentlig universitet forresten.

Anonymkode: b12df...244

BI er jo privat og vel anerkjent, har vært det i flere år... 

Anonymkode: afbb3...276

• Liker 1
Skrevet

Det spørs på faget. Noen private studietilbydere tilbyr lettsolgte studier det ikke finnes jobber til. Så undersøk studiet og gjør et veloverveid valg.

Ikke lett å få jobb med universitetsfag som religionshistorie, teatervitenskap osv heller.

Anonymkode: 4faf2...367

Skrevet

Vi hadde veldig gode lærere på Kristiania, men har jo skjønt at endel folk i 'jobb-verden' har sine meninger om skolen og utdanningen der selv om de ikke har noe særlig erfaring eller kjennskap til studiene selv. Jeg har fått endel sleivspark i denne forbindelsen.

Anonymkode: 796a3...e06

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vi hadde veldig gode lærere på Kristiania, men har jo skjønt at endel folk i 'jobb-verden' har sine meninger om skolen og utdanningen der selv om de ikke har noe særlig erfaring eller kjennskap til studiene selv. Jeg har fått endel sleivspark i denne forbindelsen.

Anonymkode: 796a3...e06

Disse menneskene må ha veldig gammeldags syn på utdanning? Sønnen min gikk på Kristiania og fikk jobb før han ble ferdig med studiet, fordi bedriften har så god erfaring med studenter derfra. 

Anonymkode: 9592c...d44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...