Gå til innhold

Er partneren min ekstremt egoistisk oppi eget hode?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en partner som jeg føler jeg sliter veldig med å kommunisere med, han virker til å leve etter hva han tror og tenker alle vil.. vi har mye diskusjoner og krangler og han starter alltid med "jeg trodde" "jeg tenkte" "jeg følte", og ingenting av dette har hold i virkeligheten en gang. Ting som svært lett kunne vært unngått hvis han spurte eller snakket med meg. Det begynner å bli slitsomt. 

Hva gjøre når ingenting hjelper? 

Anonymkode: d9445...07c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok et problem gjensidig her. Kommunikasjon kan bedres med hjelp,men da må dere være ydmyke og villige begge to. 
Går ikke endring, vil det bli destruktivt å være i.

Anonymkode: ea1aa...2ec

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Har en partner som jeg føler jeg sliter veldig med å kommunisere med, han virker til å leve etter hva han tror og tenker alle vil.. vi har mye diskusjoner og krangler og han starter alltid med "jeg trodde" "jeg tenkte" "jeg følte", og ingenting av dette har hold i virkeligheten en gang. Ting som svært lett kunne vært unngått hvis han spurte eller snakket med meg. Det begynner å bli slitsomt. 

Hva gjøre når ingenting hjelper? 

Anonymkode: d9445...07c

Jeg og min kjære sleit med kommunikasjonen i starten. Jeg ga ham ett år, uten å si det. Han var trodde ditt og oppfattet datt som slett ikke stemmer. Noe framsto som sjalusi, andre ting mer ting som jeg ikke følte stemte om meg, at han ikke kjente meg. Men jeg er jo ikke perfekt så jeg gikk i meg selv også. Prøvde ut nye ting, også ting han foreslo. Men ikke ting som gikk imot min integritet. Jobbet mye med tillit i forholdet og det å være saklig og konkret. Åpne opp og håpe han gjorde det samme. Satte i gang endringer i mitt liv, feks tok ferdig videreutdanning og kom over i bedre betalt jobb osv. Han også gjorde endringer. Men jeg gått om ting ikke endret seg 

Anonymkode: 9d4cc...43d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...