norw Skrevet 20. august 2024 #1 Skrevet 20. august 2024 Kan være frisørsalonger, kiosker, restauranter. Hva er egentlig tankegangen bak det å ikke informere om priser? For min del dropper jeg slike varer/tjenester, jeg begynner ikke å spørre om prisen med mindre det er noe jeg er godt over middels interessert i. Jeg går bare et annet sted. Har blitt invitert til restaurant og tenkte å sjekke menyen og priser, men når jeg trykker på menyen på nettsiden er det egentlig ingen ordentlig meny der. Bare at de har buffet, hva slags kjøtt og that's it. Andre buffet-rastauranter har gjerne vanlige retter i tillegg. Pris for buffeten må uansett stå på nettsiden. Taper fort kunder på sånt. 1
Gjest takinova Skrevet 20. august 2024 #2 Skrevet 20. august 2024 Enig. Pris er det minste man kan forlange oppgitt. Men noen spekulerer vel i det. Andre lar være for da ser det mer eksklusivt ut. Så kan man jo forsvare litt enkelte restauranter som kanskje har noe flytende pris pga råvarepriser, men likevel bør de kunne levere pris.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #3 Skrevet 20. august 2024 Jeg unngår steder som gjør det vanskelig å estimere pris. Også tipser jeg forbrukertilsynet dersom det er snakk om grove feil. Anonymkode: 52e1b...4a5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå