AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #1 Del Skrevet 20. august 2024 Når jeg leverer reseptbelgten medisiner tilbake på apoteket. Hvorfor klarer de ikke å gjøre notat mot medisinlisten min på helsenorge så medisinlistene blir oppdatert? Anonymkode: 62253...7f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #2 Del Skrevet 20. august 2024 Medisinlisten oppdateres av lege. Anonymkode: f10ea...ba0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #3 Del Skrevet 20. august 2024 Du vil ikke gi slike rettigheter til apotekansatte, bare tenk selv hva du spør om. At de skal kunne fjerne/avlyse dine resepter. Det er bare din fastlegen som kan. Og du vil at det er bare en lege som skal gjøre det. Anonymkode: 38c86...376 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gogglebox Skrevet 20. august 2024 #4 Del Skrevet 20. august 2024 Er det en greie? Trodde man leverte inn medisiner til apoteket for destruering, og at de bare tok i mot og kastet dem. Er rart om det skal føre til merarbeid for de ansatte på apoteket. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holar Skrevet 20. august 2024 #5 Del Skrevet 20. august 2024 Hvorfor i alle verden skal apotekene gjøre det? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #6 Del Skrevet 20. august 2024 Du vil at medisinbruken din skal overvåkes av apoteket? Selv pleier jeg å rive av etikettene på medisinene, så de på apoteket ikke får noen opplysninger om meg. Så forskjellige vi er. Anonymkode: 40dd5...11c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå