Gå til innhold

Når menn har en fantasi om å bli tatt med strap-on. Vil gjerne høre fra menn som liker det. Jeg har noen spørsmål.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Sander33 skrev (16 minutter siden):

Men ikke forvent at alle menn vil omfavne dette. Er som damer, noen liker analt. 

Ja, dette er viktig å huske på. Det at noen liker noe betyr ikke at alle liker det, og ikke at alle bør like det heller. Det er helt greit å ikke like ting.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv liker jeg det ikke. Jeg syntes direkte stimuli av prostata er ubehagelig.

Anonymkode: 65a2a...ca2

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.8.2024 den 0.55):

Hva er det som gjør at dere tenner på det?

Det gir seksuell nytelse, på samme måte som andre seksuelle aktiviteter. Det er egentlig ikke mer hokus pokus enn som så.

Er dere da egentlig underdanig? 

Egentlig ikke. Ikke for min del i alle fall. Vi har egentlig ingen veldig utpreget dominant/submissiv rolle i vårt sexliv, men om noe er jeg nok den dominante parten.

Er det bare en seksuell greie som dere har lyst til å prøve?

Det startet nok i alle fall med nysgjerrighet. Nå er det en del av sexlivet og en greie vi gjør en gang i blant.

Er dere halveis bi? 

Selvsagt ikke. Jeg tenner ikke på menn, jeg tenner på å ha sex med min kone. Analsex er like lite knyttet til seksuell legning som en hvilken som helst annet seksuell aktivitet.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.9.2024 den 21.09):

Men men noen lever i en fantasi verden på nett da. 

Eller kanskje han bare ikke var så interessert. Det er faktisk mulig. 

Anonymkode: c379c...ae2

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.9.2024 den 16.42):

Jeg har også utforsket med samme kjønn i tenårene. Riktig nok ikke anal, men ronking.  Vi runket hverandre og en gang tok han penisen min i munnen sin😂 

Er tabu og ganske normalt at ungdom/barn utforsker sammen. 

Anonymkode: c9835...070

Jeg er kvinne, og utforsket også med eget kjønn i tenårene. Er likevel verken biseksuell eller bifil i dag, tenner bare på menn. Virker bare som det er mer tabu med menn som utforsker enn kvinner.

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for avsporinger. 

Christina82, mod

Skrevet
Rosa Dartle skrev (På 28.9.2024 den 23.56):

Jeg er kvinne, og utforsket også med eget kjønn i tenårene. Er likevel verken biseksuell eller bifil i dag, tenner bare på menn. Virker bare som det er mer tabu med menn som utforsker enn kvinner.

Helt enig, jeg er ung, 18 år å utforsket med kamerat i flere år. Vi har superdeilig sex, mega orgasmer, han vet hva han skal gjørefor å få det til å gå for meg ufattelig hardt ass. Men vi er begge keene på jenter, men følerdette vi har nå, må skjules, ikke fortalt til noen om vår lek.

Anonymkode: 5a00b...1f1

• Hjerte 1
Skrevet

Blir tatt bakfra med strapon titt og ofte av kona:-) og digger det

Anonymkode: c8356...c64

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...