Gå til innhold

Når menn har en fantasi om å bli tatt med strap-on. Vil gjerne høre fra menn som liker det. Jeg har noen spørsmål.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg  fikk vite av en mann at han hadde det som en av sine seksuelle fantasier.  Jeg ble veldig overrasket forventet det ikke av han.  Men nok det. Det er hans fantasi og det må han å lov å ha. 

Men så til det jeg lurer på. Menn som liker å bli tatt med strap-on. 

Hva er det som gjør at dere tenner på det?

Er dere da egentlig underdanig? 

Er det bare en seksuell greie som dere har lyst til å prøve?

Er dere halveis bi? 

Dette lurer jeg på for å kunne forstå. 

Anonymkode: 919cf...834

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det et nok forskjellig. Noen liker bare følelsen, andre er underdanige. Omtrent som damer som liker misjonær. 

Ja, han har sannsynlig lyst til å prøve. 

Trur ikke dette er vanlig at man er homo/bi, nei.

Du må nesten snakke med mannen din. Ingen kan vite alt hva han legger i det. 

Anonymkode: 23fa7...f53

Skrevet

Finnes SÅ mange menn som elsker det. Uten at de er homo. Det er seksuelt. Hadde han vært homo hadde han vel bare funnet en mann vel?

Anonymkode: 65805...073

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg  fikk vite av en mann at han hadde det som en av sine seksuelle fantasier.  Jeg ble veldig overrasket forventet det ikke av han.  Men nok det. Det er hans fantasi og det må han å lov å ha. 

Er dere halveis bi? 

Jeg elsker det, jeg tenner på det å bli tatt av dama og så gir det meg ubeskrivelige orgasmer, holder på å bli totalt gal under orgasmen som kan vare i flere minutter.

Jeg er både underdanig, men og den aktive, vi varierer mye.

Jeg har elsket det helt siden første gang jeg fikk analorgasme, var redd for å dø og hele nabolaget må ha hørt den orgasmen. Det var kameraten min jeg jeg som utforsket dette da vi var sånn 16 og 17. Vi hadde ei greie et par år hvor vi ga hverandre analorgasmer.

Nei, er ikke bi og har ikke lyst på eller blir ikke tiltrukket av menn. Jeg er en dameelsker.

Anonymkode: 5a00b...1f1

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Jeg elsker det, jeg tenner på det å bli tatt av dama og så gir det meg ubeskrivelige orgasmer, holder på å bli totalt gal under orgasmen som kan vare i flere minutter.

Jeg er både underdanig, men og den aktive, vi varierer mye.

Jeg har elsket det helt siden første gang jeg fikk analorgasme, var redd for å dø og hele nabolaget må ha hørt den orgasmen. Det var kameraten min jeg jeg som utforsket dette da vi var sånn 16 og 17. Vi hadde ei greie et par år hvor vi ga hverandre analorgasmer.

Nei, er ikke bi og har ikke lyst på eller blir ikke tiltrukket av menn. Jeg er en dameelsker.

Takk for svar. Er ikke min mann men en jeg har snakket en stund med. Tror ikke han vil møtes men men.  Det var interessant lell

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Takk for svar. Er ikke min mann men en jeg har snakket en stund med. Tror ikke han vil møtes men men.  Det var interessant lell

Skjønner. Er det en du dater som du / dere muligens skal møtes, eller er det en kompis som dere snakker ut åpent om seksuelle lyster og preferanser?

Kunne du gjort det med en mann? Vi var åpne seksuelt og snakket om alt og levde ut hverandres ønsker og lyster. Hun startet med dildo på meg og etter hvert strap on. Hun ble overveldet første gang hun ga meg analorgasme, jeg tok helt av🙈

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skjønner. Er det en du dater som du / dere muligens skal møtes, eller er det en kompis som dere snakker ut åpent om seksuelle lyster og preferanser?

Kunne du gjort det med en mann? Vi var åpne seksuelt og snakket om alt og levde ut hverandres ønsker og lyster. Hun startet med dildo på meg og etter hvert strap on. Hun ble overveldet første gang hun ga meg analorgasme, jeg tok helt av🙈

Vi flørter. Han gjør meg kåt jeg han. Men han har trenert møter. 
Men da jeg spurte om hans største sex fantasier så følte jeg han var ærlig. 

Men tror han snapper med mange andre så har ikke så stort håp. Han vet jeg vil møte han. Men ja han sender flørte mld hver dag da. Har kjent han ca 6 mnd. Snakket på tlf og cam som ikke var seksuelt er i siste ukene ting har blitt mer seksuelt☺️

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er dere halveis bi? 

Vi menn har også noe erogen sone i rompa og en del liker å få noe inne bak. Men jeg forstår deg og jeg ønsker ikke

Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Vi flørter. Han gjør meg kåt jeg han. Men han har trenert møter. 
Men da jeg spurte om hans største sex fantasier så følte jeg han var ærlig. 

Men tror han snapper med mange andre så har ikke så stort håp. Han vet jeg vil møte han. Men ja han sender flørte mld hver dag da. Har kjent han ca 6 mnd. Snakket på tlf og cam som ikke var seksuelt er i siste ukene ting har blitt mer seksuelt☺️

Oi høres jo deilig ut og at dere har en greie på gang☺️ Det er så deilig å være kåt, bygge opp forventningene å se hva som skjer. Bra dere har brukt mye tid på å bli kjent, men klart, tenker ventetiden er over og at dere er klare for å møtes❤️ Han er nok ærlig om drømmen, har du spurt om han har opplevd analorgasme eller anal nytelse?

Er litt kjipt hvis han flørter og snapper med mange andre, men dere er ikke i forhold. Ville brukt litt energi om å møtes og få utlevd noe. Hvis dere kommer inn på strap on og du syns det virker ok for deg, ville jeg fortalt at du var villig til å la han få oppleve drømmen sin❤️ Skal love deg at han vil oppleve en så inni helvetes orgasmer og han vil lett få flere orgasmer på rad, hvis han opplever den intense nytelsen ved å bli pult analt med strap on🤩

Kult at det begynner å bli mer seksualisert prat. Må ikke la det vente lenger, 6 måneder er lenge uten at det skjer så mye. Bor dere langt fra hverandre?

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Oi høres jo deilig ut og at dere har en greie på gang☺️ Det er så deilig å være kåt, bygge opp forventningene å se hva som skjer. Bra dere har brukt mye tid på å bli kjent, men klart, tenker ventetiden er over og at dere er klare for å møtes❤️ Han er nok ærlig om drømmen, har du spurt om han har opplevd analorgasme eller anal nytelse?

Er litt kjipt hvis han flørter og snapper med mange andre, men dere er ikke i forhold. Ville brukt litt energi om å møtes og få utlevd noe. Hvis dere kommer inn på strap on og du syns det virker ok for deg, ville jeg fortalt at du var villig til å la han få oppleve drømmen sin❤️ Skal love deg at han vil oppleve en så inni helvetes orgasmer og han vil lett få flere orgasmer på rad, hvis han opplever den intense nytelsen ved å bli pult analt med strap on🤩

Kult at det begynner å bli mer seksualisert prat. Må ikke la det vente lenger, 6 måneder er lenge uten at det skjer så mye. Bor dere langt fra hverandre?

Ts  

Jeg spurte om han hadde prøvd andre ting der bak og da sa han ja. Så han vet vel hvor deilig det var det.

Greia er at jeg er en del eldre og føler det er aldern min som gjør at han ikke vil møtes enda han sendte meg pm på chat og sa han likte damer eldre enn seg og hadde vært med ei som var 16-18 eldre men vært single i 7 år. 

Jeg har en ja kall det fetisj på menn i militær uniform og han er i Forsvaret så fikk bilde av han i det for ett par dager siden. Sexy as fuck spør du meg🫣

Vi bor 2,5 t kjøring mellom oss. 
Det er han som har sagt han vil svært gjerne møtes og har planlagt 2 ganger å gjøre det men hver gang trenerer han det.  Forsvinner litt for meg da. Men kommer tilbake så har tatt for at han ikke er interessert men liker flørten online.

Han er heftig på å sende tease bilder til meg for å få meg pirret opp. Noe han klarer. Så i går etter heftig flørting måtte jeg bare ta en runde med meg selv men tok opp lyden av meg under orgasme og sendte.

Men da ble det litt stille. Så det var sikkert dumt. 
Jeg tenkte det ble noe feil med opptaket da jeg ikke hadde prøvd det før men han svarte at han hørte noe ja. Men noe mer sa han ikke. Trodde menn likte sånt egentlig da😊

Men tror ikke vi møtes da blir jeg overraska men er betatt av han ja.

Skrevet

Jeg liker den fysiske stimulien det gir (får prostataorgasme). Føles også litt nærere og mindre "utstilt" hvis hun bruker strapon fremfor at hun bruker hendene til å føre. 
Er ikke bi eller føler meg underdanig. Ellers er jeg dominant, men i den settingen er vi vel likestilt. 

Anonymkode: 7fd4f...199

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • 5 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.8.2024 den 6.55):

Er dere halveis bi? 

Hei! 

Jeg digger når kona bruker strapon😅 

For det første så har jo vi menn et g-punkt i baken så det er vel derfor det er digg. 

Nja vil ikke kalle meg underdanig egentlig. Kona ville prøve det og jeg tenkte why not, så viste det seg og være meget digg.

Og jeg er definitivt hetro, liker ikke menn i det hele tatt. 

Anonymkode: a0150...af1

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.9.2024 den 9.29):

Hei! 

Jeg digger når kona bruker strapon😅 

For det første så har jo vi menn et g-punkt i baken så det er vel derfor det er digg. 

Nja vil ikke kalle meg underdanig egentlig. Kona ville prøve det og jeg tenkte why not, så viste det seg og være meget digg.

Og jeg er definitivt hetro, liker ikke menn i det hele tatt. 

Anonymkode: a0150...af1

Så bra da. Jeg slapp og tenke mer på det.  Kontakten stoppet da jeg ble bare fustrert over at jeg aldri skulle få lov å oppleve alt vi snakket om sammen. Men men noen lever i en fantasi verden på nett da. 

Takk for alle svar. Jeg lærte nå noe i hvertfall. 

Skrevet

Vi menn er litt uheldige som har et g-punkt oppi ræva, men det er nå sånn det er.

Noen velger å nyte orgasmene det gir, mens andre undertrykker det for å bevare manndommen. 

Anonymkode: 63eb6...854

Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Så bra da. Jeg slapp og tenke mer på det.  Kontakten stoppet da jeg ble bare fustrert over at jeg aldri skulle få lov å oppleve alt vi snakket om sammen. Men men noen lever i en fantasi verden på nett da. 

Takk for alle svar. Jeg lærte nå noe i hvertfall. 

Hadde du tenkt å oppfylle den fantasien for ham? Eller ble det din?

Det er nok ikke vanskelig å finne andre som liker det, om du fant en ny side ved deg selv!

Anonymkode: 4604f...6b8

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Hadde du tenkt å oppfylle den fantasien for ham? Eller ble det din?

Det er nok ikke vanskelig å finne andre som liker det, om du fant en ny side ved deg selv!

Anonymkode: 4604f...6b8N

Nei det var hans ja. Fordi jeg likte han. 

Skrevet (endret)

Hørte utrykket (på engelsk) Hetrofil, følelsesmessig og emosjonellet. Men biseksuell seksuelt. Har aldri vært forelsket i en mann eller «hatt følelser» for menn. Allikevel har jeg ikke problem med å ha sex med menn (klart det må jo være en en liker, men ikke «tiltrukket av» om det gir mening)

Og for meg kan analsex være helt «himmelsk». I tillegg så kan en ha en maktforskyvning som også er pirrende. 

Endret av Tent
  • Hjerte 1
Skrevet

Er dere halveis bi? 

1. Det er veldig mange nerveendinger i analåpningen. Det føles rett og slett veldig godt. Mannens G-punkt sitter i rompa, og selv om man kan nå det med en finger stimulerer en dildo enda flere nerver. 

2. Nei, jeg er ikke spesielt underdanig av meg. Med en partner som liker å ha kontrollen kan jeg bytte på noen ganger, men jeg er nok mer glad i å ha styringa selv om jeg må velge. Å måtte velge er forresten helt idiotisk. Ja takk, begge deler.

3. Det er en seksuell greie, ja. Hva skulle det ellers være? Det er jo sex. 

4. Nei, jeg er ikke bi, jeg er hetero. Hadde jeg vært bi hadde jeg ikke hatt noen problemer med det, men andre menn har aldri hatt noen slik effekt på meg, og jeg har aldri hatt noe ønske eller noen fantasier om sex med menn. Jeg liker at min kvinnelige partner tar meg med strap on, på samme måte som du kanskje liker at din mannlige partner slikker deg, fordi det er den eneste måten å stimulere akkurat de følsomme områdene på.

Jeg er trygg nok på min egen seksualitet til å like det jeg liker. 

• Liker 1
Skrevet

Er dere halveis bi? 

Jeg tenner mest på å ikke ha kontroll, å kunne bli skikkelig Rævkjørt og brukt uten at jeg må tenke, det er nesten en latskaps ting. Også et det sykt digg følelse, selv om jeg ikke kommer direkte fra det nyter jeg det mentalt og fysisk. 

Jeg ser nok på meg selv som mest dominant, men det er veldig sexy med ei dame som tar styring og er bestemt. 

Vi begynte med det fordi jeg ønsker det, kona hadde nesten aldri hørt om det stakkar. Men når vi prøvde fant hun ut at ho like å se meg nye det så mye som jeg gjorde. 

Jeg er helveis bifil og har hatt sex med menn og danner alt etter dagslysten, men til slutt så er det personen man forsøker seg i, ikke kjønnet. 

Anonymkode: d9959...b4f

Skrevet

Kjennes bare ut som man må bæsje. Skikkelig. 

Litt pirring kan funke om man er sprengkåt og mottakelig for alt. Men ikke forvent at alle menn vil omfavne dette. Er som damer, noen liker analt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...