Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er fryktelig mange som har blink. Tenkte jeg selv skulle registrere meg, men stussa litt over dette med mobil tli nummeret man må taste inn. Blir det også lagt ut på nett. Kan hvem som helst få tak i nummeret mitt på siden eller blir det skjult?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nummeret ditt blir ikke vist på profilen, blink er en av de bedre sidene jeg vet om med tanke på personvern.

slik som jeg har forstått det er nummeret påkrevd så de kan spore eventuelle netstalkere, pedofile etc.

obs, har du hemmelig nummer så kan dette være litt problematisk å få verifisert

Skrevet

Hensikt med tlf.nummer er vel også for å unngå mange falske profiler.

Skrevet

obs, har du hemmelig nummer så kan dette være litt problematisk å få verifisert

Javel ?

Det gikk uten problemer for meg.

Skrevet
Javel ?

Det gikk uten problemer for meg.

da var du heldig :)

satt i over et døgn og prøve å få de til å forstå at ja... nummeret er i bruk men nei, dere vil ikke få opp innehaveren med mindre dere har et krav om det via politi etc

he he, skal ikke være lett :)

Skrevet

Nummeret blir verifisert av Startpass ved at man får en SMS med en kode man må bekrefte via nett.

Verre er det ikke.

Skrevet

pussig... jeg fikk den oppdateringsgreia for fire dager siden og fikk ikke lov til å logge meg inn før jeg hadde verifisert at det var mitt nummer.

men jeg fikk aldri en sms om det ?

Skrevet
pussig... jeg fikk den oppdateringsgreia for fire dager siden og fikk ikke lov til å logge meg inn før jeg hadde verifisert at det var mitt nummer.

men jeg fikk aldri en sms om det ?

Hvordan skulle du verifisere nr ditt da?

Hvis du går på www.start.no og logger inn der kan du verifisere mobilnr ditt. Tror det er 3 steg du må gjennom.

1. Oppgi nummer.

2. Startpass sender en SMS med en kode du må oppgi.

3. Verifiser.

Hvertfall slik jeg gjorde det.. ;)

Skrevet

jeg gikk inn på startpass og endret nummeret ja... men da kom jeg ikke lenger ?

har ikke fått noe sms fra de men nå får jeg lov til å logge meg inn på blink igjen ?

Skrevet

Høres ut som en jobb for Support. ;)

Skrevet

er i forhandlinger ditt nysjerrige "lam" ;)

Skrevet
er i forhandlinger ditt nysjerrige "lam" ;)

Jeg er jo bare et søtt og uskyldig lite lam..... ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Angående blink, jeg synes å huske da det kom, da tror jeg at jeg registrerte meg for gøy og sendte en melding til kjæresten, og da var det noe med at hvis samme person sendte tilbake til deg, så fikk dere vite om hverandre, ellers var begge anonym. Så husker jeg at jeg plutselig fikk en annen anonym "blink" som jeg ikke hadde peiling på hvem kunne være... Så jeg fikk jo aldri funnet ut det.

funker det sånn enda og?

Skrevet

Nei, det er nok over og forbi. Blink har utviklet seg en god del, og er mer enn bare et sjekkested. Her kan man bli medlem av grupper hvor man kan diskutere. Omtrent slik som de forskjellige debattrommene her på KG.

• 2 uker senere...
Skrevet
Kan andre se mobil nummeret?

Nei, det er privat

Gjest Gjest
Skrevet

Da kan man jo lage "falsk" profil. Eller bare la være å legge ut bilder å info. Liksom bare ha ei side for å "snike" på andre sine sider :roll:

Skrevet

du må registrere deg med mobilnummer (blir ikke vist), da vil du få tilsendt en kode som sms som du må skrive inn for å få verifisert profilen.

men det er ingen tvang om å legge inn bilder i profilen nei, risikoen er jo hvis du skriver til noen at de ikke gidder å svare deg tilbake.

personlig svarer jeg ikke på profiler uten bilde med mindre jeg kjenner personen fra før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...