Gå til innhold

Til dere som ikke vet dere har en utro partner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men som blir lurt skikkelig... Dere vet jo ikke dette selv, men det er så mange som blir ført bak lyset av sin ektefelle/samboer. Jeg er jo voksen kvinne så jeg må prate fra mitt ståsted og jeg har opptil flere ganger blitt spurt om å møtes/ha sex med menn som er i et godt etablert forhold. Jeg er aldri den som gjør noe ut av det og heller ikke sladrer om det til dama. (Ble inspirert av en annen tråd.)

Tror dere damer generelt er naive ? Og hvorfor møte andre om man mettes hjemme? Jeg tror damer som er utro gjør det fordi mannen ikke fungerer i sexlivet eller dødt forhold. Mens menn har sex med andre selvom sexlivet hjemme er bra, de får jo nesten enda større behov å fylle egoet sitt på andre damer? 

Jeg undres... ☆kvinne 34

Anonymkode: 87288...5cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gøy å lage tråder kun for å provosere frem en diskusjon?

• Liker 5
Skrevet

Jeg tror livet mitt som naiv er bedre enn om jeg skulle vært mistenksom. Jeg tror det beste om folk. Eller var det noe annet du lurte på?

Anonymkode: aa414...9a5

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg tror den som er utro føler at forholdet er over og ønsker å være singel igjen. Men når det kommer til stykket så tør de ikke, og blir de tatt, så får de helt panikk å vil ikke bli forlatt. Ikke alle vet hva de har før de har mistet det. Noen er smarte å tenker seg godt om, å ender forholdet før de oppsøker nye. Noen er dumme og utro. Men det er ALDRI den som blir bedratt. 

Anonymkode: 23d5f...7a3

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg er aldri den som gjør noe ut av det og heller ikke sladrer om det til dama. (Ble inspirert av en annen tråd.)

Jeg undres over damer som ikke gjør noe ut av det. Hvorfor avviser de ikke? Er de så glade i oppmerksomhet? 

Om en gift tobarnsfar hadde flørtet med meg hadde jeg ikke lagt fingrene mellom. 

Anonymkode: e211f...bec

• Liker 2
Skrevet

Jeg har vært lykkelig, og uten en sjalu tanke, i 22 år nå. Har aldri sjekket telefonen eller PCen hans, selv om jeg har fri tilgang til dem. Forholdet er nært og godt. Og har aldri opplevd annet enn at jeg er prioritet nummer 1. 

Kanskje jeg en dag står der å føler meg dum, hvem vet. Men ser ikke vitsen med å kaste bort et helt liv på å tro det verste om en partner. Hva skulle det gitt meg? 

Anonymkode: 2d155...47e

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Bare 26% av norske menn har noensinne vært utro.

https://www.sv.uio.no/psi/forskning/prosjekter/seksualvaneundersokelsen/ikke-monogame-forhold-/

Det betyr at 74% aldri har vært det. I tillegg har du dem som ikke har vært utro i nåværende forhold. Jeg er overbevist om at mannen min er en av flertallet, han har aldri vært utro. På samme måte som jeg selv aldri har vært det. 

Jeg har selv blitt forsøkt sjekket opp av gifte menn. Og jeg vet at gifte kvinner har prøvd seg på min mann. Ingen av oss er sjalu så vi snakker om det. Jeg vet sågar at en tidligere venninne prøvde seg på min mann. Hun ble kuttet ut da. 

Vi har egen vilje og impulskontroll. Når du selv har erfart hvor enkelt det er å avvise noen, så kan man faktisk stole på at partneren sin også gjør det. Det kalles moral.

Anonymkode: eea3f...f4a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har vært lykkelig, og uten en sjalu tanke, i 22 år nå. Har aldri sjekket telefonen eller PCen hans, selv om jeg har fri tilgang til dem. Forholdet er nært og godt. Og har aldri opplevd annet enn at jeg er prioritet nummer 1. 

Kanskje jeg en dag står der å føler meg dum, hvem vet. Men ser ikke vitsen med å kaste bort et helt liv på å tro det verste om en partner. Hva skulle det gitt meg? 

Anonymkode: 2d155...47e

Tror du ville merket om han var utro, det er din indre følelse som ofte sier det, altså magefølelsen. Enten at mannen oppfører seg merkelig, avvisende eller tenkende. Det er nok også flere damer som godtar det og feier det av banen, fordi det er viktigere å holde på ekteskspet/ forholdet. Mange menn som er "heldige" med å være utro på si uten å bli oppdaget. Helt til det en dag smeller 

Skrevet

Naivt at du tror kvinner kun er utro om de ikke får sex hjemme. Kvinner er utro det sekundet de får muligheten med en betydelig bedre mann. 

Anonymkode: 0630c...f20

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men som blir lurt skikkelig... Dere vet jo ikke dette selv, men det er så mange som blir ført bak lyset av sin ektefelle/samboer. Jeg er jo voksen kvinne så jeg må prate fra mitt ståsted og jeg har opptil flere ganger blitt spurt om å møtes/ha sex med menn som er i et godt etablert forhold. Jeg er aldri den som gjør noe ut av det og heller ikke sladrer om det til dama. (Ble inspirert av en annen tråd.)

Tror dere damer generelt er naive ? Og hvorfor møte andre om man mettes hjemme? Jeg tror damer som er utro gjør det fordi mannen ikke fungerer i sexlivet eller dødt forhold. Mens menn har sex med andre selvom sexlivet hjemme er bra, de får jo nesten enda større behov å fylle egoet sitt på andre damer? 

Jeg undres... ☆kvinne 34

Jeg har vært sammen med to menn som var notorisk utro. Det var ingenting galt med sexlivet hjemme, og jeg var en god partner. Men jeg var DEN SAMME partneren, mens de ønsket noe NYTT. De gjorde det også slik at de valgte meg fordi jeg var "dydig" og "riktig", ikke fordi jeg var pen og sexy. Etter noen år tar pliktsexen slutt, og de trenger å ha noe pent å ha seg med. 

Nå er jeg gift med en mann som er "ut av min liga". Jeg er fullt klar over at han kan være utro, men nekter å være sjalu, mistenkelig og leve i stress. Viser det seg at han er utro, så viser jeg ham på dør. Uten drama eller styr. 

Anonymkode: 05db1...24e

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Naivt at du tror kvinner kun er utro om de ikke får sex hjemme. Kvinner er utro det sekundet de får muligheten med en betydelig bedre mann. 

Nope. Ikke alle kvinner. Jeg har da fått tilbud mens jeg var gift, også da det var sextørke hjemme, men aldri vært utro.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Bare 26% av norske menn har noensinne vært utro.

https://www.sv.uio.no/psi/forskning/prosjekter/seksualvaneundersokelsen/ikke-monogame-forhold-/

Det betyr at 74% aldri har vært det. I tillegg har du dem som ikke har vært utro i nåværende forhold. Jeg er overbevist om at mannen min er en av flertallet, han har aldri vært utro. På samme måte som jeg selv aldri har vært det. 

Jeg har selv blitt forsøkt sjekket opp av gifte menn. Og jeg vet at gifte kvinner har prøvd seg på min mann. Ingen av oss er sjalu så vi snakker om det. Jeg vet sågar at en tidligere venninne prøvde seg på min mann. Hun ble kuttet ut da. 

Vi har egen vilje og impulskontroll. Når du selv har erfart hvor enkelt det er å avvise noen, så kan man faktisk stole på at partneren sin også gjør det. Det kalles moral.

Anonymkode: eea3f...f4a

Denne statistikken er nok løgn. Jeg kjenner flere menn som har vært utro i sitt nåværende/siste forhold (mennene til venninner, i omgangskretsen osv). Har selv vært sammen med to utro menn, der den ene var utro med flere.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Denne statistikken er nok løgn. Jeg kjenner flere menn som har vært utro i sitt nåværende/siste forhold (mennene til venninner, i omgangskretsen osv). Har selv vært sammen med to utro menn, der den ene var utro med flere.

Og en annen ting er nettopp det du skriver - du har blitt forsøkt sjekket opp. Hadde du latt deg sjekke opp, så ville de ha vært utro. Mange menn er ikke utro fordi ingen er interessert i å ligge med dem annet enn kona.

• Liker 4
Skrevet

Til dere som ikke som ikke vet at dere er i en trolletråd...

• Liker 1
Skrevet
Meowmere skrev (21 minutter siden):

Tror du virkelig det TS skriver er så søkt, at det er et troll?

Jeg kunne skrevet det selv... 

Men selv om jeg har blitt lagt an på av så mange opptatte menn - inkludert han som er verdens snilleste, han som er i verdens beste forhold og han som ingen hadde trodd kunne være utro - at jeg har mistet helt troen på monogamiet, så er jeg faktisk ikke en sjalu eller mistenksom partner selv. 

Jeg tenker som en annen over her, jeg vil ha et forhold med tillit og frihet og trygghet og kjærlighet og ingen kontroll.

Blir jeg bedratt - javel, da krysser jeg den broen når den eventuelt kommer.

Men jeg bruker ikke livet på å bekymre meg for det. Ser ikke vitsen.

Anonymkode: e7f65...f4a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Hele vennekretsen din og hele slekta kan være utro, og dere utgjør likevel langt, langt under 25 % av den norske befolkning. 

Anonymkode: 9512f...254

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Tror du virkelig det TS skriver er så søkt, at det er et troll?

Jeg kunne skrevet det selv... 

Men selv om jeg har blitt lagt an på av så mange opptatte menn - inkludert han som er verdens snilleste, han som er i verdens beste forhold og han som ingen hadde trodd kunne være utro - at jeg har mistet helt troen på monogamiet, så er jeg faktisk ikke en sjalu eller mistenksom partner selv. 

Jeg tenker som en annen over her, jeg vil ha et forhold med tillit og frihet og trygghet og kjærlighet og ingen kontroll.

Blir jeg bedratt - javel, da krysser jeg den broen når den eventuelt kommer.

Men jeg bruker ikke livet på å bekymre meg for det. Ser ikke vitsen.

Anonymkode: e7f65...f4a

Igjen naive damer som ikke kan trooo at mennene kan være utro. Det er helt nytt, vi lever i 2024 🙄

• Nyttig 1
Skrevet
Meowmere skrev (55 minutter siden):

For det er nokså ufattelig med utroskap? 

• Liker 1
Skrevet

Vi er nok litt mer diskret og gjør det muligens ikke så ofte som menn. Men nei, vi er ikke bedre vi. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

For det er nokså ufattelig med utroskap? 

Mer måten det er skrevet på og hvordan ts prøver å skille mellom hvorfor kvinner og menn er utro. Litt desperat forsøk på å skape reaksjoner.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...