Gjest Gjest_nattevakta_* Skrevet 20. februar 2006 #1 Del Skrevet 20. februar 2006 Heizann har funnet mange nydelie klær på www.gojane.com men er usikker på størrelsene på klærne, noen som har bestilt derfra som vet? eks er medium der samme som medium i norge? enn frakt? foresten håper de sender til norge da... tusen takk for svar... fra nattevakta... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 20. februar 2006 #2 Del Skrevet 20. februar 2006 Jeg hadde bestilt Large for å være sikker. Jeg bruker vanligvis XS, noen ganger S og S passet helt perfekt for meg i denne butikken. Nesten litt for små innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2006 #3 Del Skrevet 20. februar 2006 Det er vel lurest å sjekke mot måletabellen deres så er du så noen lunde sikker på at det blir riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. februar 2006 #4 Del Skrevet 20. februar 2006 Jeg har bare bestilt sko derfra, så jeg kan bare uttale meg om frakten. Jeg bestilte ekspressfrakt, og det ble ikke så avskrekkende dyrt, varene kom etter 3 dager og de ble ikke stoppet i tollen, jeg vet ikke om de hadde skrevet ned verdien på pakken for jeg fikk bare skoene med kjæresten som var bestillingsansvarlig, men verdien var iallefall godt over 200 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2006 #5 Del Skrevet 7. mars 2006 Hvor mye koster frakten fra gojane? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. mars 2006 #6 Del Skrevet 7. mars 2006 35 dollar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå