AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #1 Skrevet 19. august 2024 Kan samboeren din sovne hvis du gråter? Uansett om det er på dagtid eller kveldstid? Kort fortalt om situasjonen her nå: Jeg er alenemamma og har ei lita ei som har begynt i barnehagen denne uken. Har vært utrolig mye utgifter + masse stress helt alene. Står uten plass å bo, så får være hos kjæresten fram til jeg finner meg noe eget. Nå ikveld fant jeg ut at jeg må ha en ny bilstol + mobilen er blitt ødelagt, så må ha ny. Altså store utgifter. Har følt meg så alene rundt dette med barnehagestart.. barnefar er null interessert og har ikke hjulpet noe som helst. Hadde sett for meg at man skulle være to om dette, være spente sammen, gjøre innkjøp sammen osv, istedet har jeg stresset alene, samtidig som jeg er uten plass å bo og mesteparten av tingene våre er på et lager. Jeg fikk bare helt knekken for noen timer siden og bare knakk sammen mens jeg satt og merket klærne til datteren min. Kjæresten satt og gamet, han la merke til at jeg var lei meg, men var ikke mye reaksjon. Vi gikk i sengen og da fortalte jeg alle tankene mine og gråt mens jeg sa hvor utrolig sliten jeg er. Han svarte ikke, bare pjusket meg i håret. Så tok han opp mobilen og begynte å spille? Også la han den fra seg og sovnet. Føler bare han er litt kald? Hadde det vært motsatt hadde jeg hvertfall prøvd å sørge for at han hadde det litt bedre før jeg tok kveld. Han er omsorgsfull ellers, men akkurat dette plager meg veldig. For jeg kunne aldri vært sånn selv, uansett hvem det gjaldt. Anonymkode: f8976...d81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå