Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er den ekleste kropps opplevelsen du har hatt???

Tenker på makk i øyet, ederkopp i øret, unormalt store kviser etc...

Jeg fant en gang et laaaangt hår på puppen min, det var tynt og ekkelt. æsj :kvalm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ekleste som finnes med kroppen min er når den setter i gang med en real omganssyke...

Skrevet

Det var en gang jeg var på date for mange år siden. Ut av neseboret til daten kom det en gedigen buse/snørrklatt hver gang han pustet ut. Utrolig ekkelt og jeg var veldig ung så jeg klarte ikke å takle situasjonen på en særlig god måte.

Skrevet

Da jeg sklei på isen og slo meg skikkelig hardt i bakhodet. Pga hjernerystelse lå jeg på sykehus, men det ekle var at jeg fikk noe som lignet på en stor pose med blod på bakhodet siden slaget mot hodet ikke førte til at det gikk hull på huden. Skikkelig :kvalm: . Ga meg sånne grøsninger at jeg bare måtte stikke hull på den, og endte selvfølgelig opp med å blø ned hele senga. :riste:

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Da jeg var var ca 12 år hadde jeg en ekkel flueopplevelse.

Jeg var ute og syklet med venninnen min, og praten gikk. I motvinden kom det en stor flue flygende direkte inn i munnen min og ned i halsen. Fryktelig ekkelt, og jeg harket og spyttet og trodde jeg hadde fått den ut. Og her kommer det ekle: like etterpå kjente jeg noe som kravlet i halsen, i retning nesen! Jeg harket og spyttet og fikk til slutt samlet en god oppsamling av slim i halsen og spyttet ut i håp om at dette ekle skulle følge med, og i spyttklysen på bakken lå den en halvdød stor flue og kravlet....

Dette er definitivt noe av det ekleste jeg har vært med på, og jeg kommer aldri til å glemme episoden. Grøsser på ryggen og blir kvalm bare jeg tenker på det.

Skrevet

jeg satt og drekk kaffe... og skulle helle i meg den siste skvetten i koppen... jeg kjente en klump på tunga... trodde det var kaffegrut, så jeg rullet den rundt på tunga... en god stund...

til slutt så spyttet jeg den ut og oppdaget av det så absolutt ikke var en liten klump kaffegrut, men en diger flue!!!

det var så utrolig ekkelt... jeg bli skikkelig kvalm og brakk meg kjempelenge etterpå...

Skrevet

Moren min tygde tyggis og plutselig kjente hun et stort knas.... når hun tok ut klysen viste det seg at hun hadde knasket på en svær fluge... *grøss!*

Skrevet

like etterpå kjente jeg noe som kravlet i halsen, i retning nesen!

OH MY... :hakeslepp:

Det hørtes ut som en fæl opplevelse! :kvalm:

Skrevet

Jeg var i bassenget en gang og svømte bort til ei jeg kjente for å slå av en prat. og hun hadde en superlang, hvit/gul snørrbuse ifra nesen og godt utover kinnet...

Siden den gang tenker jeg kun på den nesebusen hver gang jeg ser henne... :sjenert:

Skrevet

Det ekleste jeg har opplevd med kroppen min var at jeg oppdaget en hvit mark kom ut av meg i dusjen. Jeg vet ikke hvilken kropps-åpning den kom fra :kvalm:

Skrevet
Det ekleste jeg har opplevd med kroppen min var at jeg oppdaget en hvit mark kom ut av meg i dusjen. Jeg vet ikke hvilken kropps-åpning den  kom fra  :kvalm:

uæhh..! Skremmende!!

Skrevet
Jeg var i bassenget en gang og svømte bort til ei jeg kjente for å slå av en prat. og hun hadde en superlang, hvit/gul snørrbuse ifra nesen og godt utover kinnet...

Siden den gang tenker jeg kun på den nesebusen hver gang jeg ser henne...  :sjenert:

:ler::ler::ler::ler::ler::ler::ler:

Skjønner deg godt!!!

Skrevet

halsbyll er det kvalmeste jeg har vært borti. Da de måtte stikke hull på den 3 dager på rad på sykehuset og det smakte blanding av blod og salt og sperm jeg måtte spytte ut hele tiden :kvalm:

Skrevet

Ugg....

Det ekleste jeg har opplevd... Jeg hadde sex med eksen min en gang, og han hadde veldig vondt i magen. Såklart fortalte han ikke dette til meg, så jeg holdt jo på som vanlig...jeg var øverst - og det var en brun bløt flekk på lakenet etterpå. Da ble jeg kvalm da.

Skrevet

Et barn i barnehagen der jeg jobber som hadde innvollsorm. Bleieskiftingen nådde plutselig nye høyder.

Gjest Jalileh
Skrevet
*løperutavdennetrådenfortereensvint!!*

*løperetter*

Gjest Markus i Oslo
Skrevet
*løperetter*

Av alle grunner til å fly etter Seniorita ser dette jammen ut til å være en av de beste! Grøss!

Gjest Jalileh
Skrevet
Av alle grunner til å fly etter Seniorita ser dette jammen ut til å være en av de beste! Grøss!

:sjarmor::ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...