AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #1 Del Skrevet 19. august 2024 Min far finner ikke nøklene til leiligheten sin. Kan noen være behjelpelig med å se hvor de er? Jeg tror det er to nøkler på nøkkelknippet;en til døra til rommet hans og en til postkassen. Det er to nøkkelringer; en grønn plastnøkkelknippe med navnet hans på samt en nøkkelring med mummi-familien på. Nøklene har vært borte i flere mnd og vi har lett overalt så nå gir jeg dette et forsøk! På forhånd takk 🌟 Anonymkode: f2b5e...b80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #2 Del Skrevet 19. august 2024 I noe brunt skinn. Sofa eller stol. Anonymkode: 5601f...232 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #3 Del Skrevet 20. august 2024 Se ligger i lomma på Anne-Elisabeth Hagen. Finner frem litt 🍿🍿🍿 jeg. Venter SPENT på hva de «synske» finner🤣🤣🤣 Anonymkode: ba898...6d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #4 Del Skrevet 20. august 2024 Klok av skade etter at jeg mistet bilnøkkelen,fant jeg ut at det er bedre å forebygge enn å lete.Lurt å gå til anskaffelse av en nøkkelfinner,en slik som piper i en avstand på 30 meter.Har kjøpt en på Temu med 4 brikker,og har festet på flere nøkler. Anonymkode: 5a4b5...0c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #5 Del Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Klok av skade etter at jeg mistet bilnøkkelen,fant jeg ut at det er bedre å forebygge enn å lete.Lurt å gå til anskaffelse av en nøkkelfinner,en slik som piper i en avstand på 30 meter.Har kjøpt en på Temu med 4 brikker,og har festet på flere nøkler. Anonymkode: 5a4b5...0c5 Høres ut som en god ide! Min far er dement så det er helt håpløst med de nøklene. Det er kanskje 5.gang de forsvinner men nå har de vært søkk borte i flere mnd 😞 Anonymkode: f2b5e...b80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå