Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en ting jeg har fundert på lenge, så nå spør jeg :) . Hvorfor bruker folk profilbilde MED partner i sosiale medier? Jeg ser enkelte som kun har bilder med partner som profilbilder, tilsynelatende strålende lykkelige, selvfølgelig. Det er DIN profil, hvorfor ikke ha et bilde av deg selv? Jeg har kun bilder av meg selv som profilbilde, selv om jeg av og til deler parbilder på annet vis. Er det slik at det er viktig å vise frem at man har èn? 

Anonymkode: 6cdab...021

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enda verre de som har bilde av ungen som profilbilde og ikke seg selv.

• Liker 7
Skrevet

Utro ektemenn hater dette enkle cockblock trikset, profilbilde med partner 😅

Anonymkode: b5e6f...362

• Liker 4
Skrevet

Jeg, kvinne, har bilde av meg og ungdommen min. Mannen min, som jeg ikke har barn med, har bilde av han og meg. Jeg har aldri spurt, eller tenkt over, hvorfor han har bilde av oss. Han har hatt det i flere år. Det er et fint bilde av oss, sikkert derfor han har det. Tror ikke han har en trang til å vise meg frem, han bare liker bildet. 

Anonymkode: 80283...77b

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Fordi det er fine øyeblikk som gjør meg glad. Min fb, mine minner, er meg som ser mitt eget profilbilde mest så da tar jeg mest hensyn til det :)

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Her har begge likt profilbilde. Bare ble sånn. Hadde noen gamle bilder og byttet til bildet vi har nå fordi det er fint. Vi var nyforelsket og vi stråler. Er ikke for å vise fram. Synes bildet og kjærligheten er koselig i en ellers trist verden. 

Anonymkode: 71880...ee4

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Det er en ting jeg har fundert på lenge, så nå spør jeg :) . Hvorfor bruker folk profilbilde MED partner i sosiale medier? Jeg ser enkelte som kun har bilder med partner som profilbilder, tilsynelatende strålende lykkelige, selvfølgelig. Det er DIN profil, hvorfor ikke ha et bilde av deg selv? Jeg har kun bilder av meg selv som profilbilde, selv om jeg av og til deler parbilder på annet vis. Er det slik at det er viktig å vise frem at man har èn? 

Hva er egentlig problemet med å ha profilbilde med partneren sin? Jeg skjønner ikke hvorfor det er et så stort problem, så lenge den andre parten synes det er greit. Jeg synes sånne bilder er kjempekoselige, jeg blir skikkelig glad på deres vegne. Uansett om jeg kjenner dem eller ikke. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Fordi når man er i et forhold så er det gjerne oss, og ikke meg og deg. Du blir dere. 

Eventuelt at folk ikke tenker over det, og gjør det som faller de naturlig. 

Kanskje. Vet ikke. :D 

På min profil finner man kun meg, også når jeg var i et forhold.

• Liker 2
Skrevet
Snuppiluppi84 skrev (40 minutter siden):

Enda verre de som har bilde av ungen som profilbilde og ikke seg selv.

Haha, min mor har profilbilde av hunden sin (og heldigvis ikke ungen sin). Hun er 80. 

Anonymkode: e1a68...b1d

• Liker 5
Skrevet

Jeg har ikke tenkt så mye på det. Jeg tror det er fordi jeg liker bildet(jeg ser det selv ganske ofte), og det føles veldig som meg; i armen på han. Jeg bor også i bygda hans der flere kjenner han enn meg, så kanskje praktisk sånn? Jeg har hatt bilde av bare meg en gang eller to, men da føles det enda mer som "se på meg". Jeg trives bedre om jeg kan dele rampelyset, altså det motsatte av selvskryt.

Anonymkode: 39cf4...a79

Skrevet

Jeg har bilde av hunden min fordi liker ikke bilde av meg selv.

Skrevet

Fordi det er hyggelig og et fint bilde man likte godt.

Anonymkode: aab0e...43f

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor bry seg?🤷🏻‍♀️

Jeg har bilde av meg. Kjæresten har et animert bilde.

Han ønsket at vi skulle bli offentlige kjærester på FB. Jeg har aldri hatt statusen min synlig før han, singel eller ei.

Jeg legger ut litt drypp av oss i stories, han deler ikke noe og er egentlig aldri på SoMe.

Alt som skal plage og irritere folk🤭

Anonymkode: 37e23...ea7

Skrevet

Man tar jo bare et bra bilde der man ser bra ut, muligens er partner med. Iallefall når man nærmer seg 50…

Anonymkode: 567a1...916

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Å herre min skaper!!

Skrevet

Jeg syns det er helt ok. Det er en diskret måte å vise at man er opptatt på. 

Anonymkode: c9439...9cf

• Liker 2
Skrevet

Jeg har ikke det selv nå, men hadde julekortbildet av hele familien en periode, syntes bare det var et fint bilde og er stolt av familien min.  Det er helt utrolig hva folk kan irritere seg over på Facebook, av og til virker det som alt andre gjør der er galt 😊

Anonymkode: 608e9...96d

Skrevet

Mine sosiale medier gjenspeiler livet mitt. Det inkluderer også partner. Eller for øyeblikket: katten!

Hvis vi er på en kul festival, ett bryllup, ferietur, eller aktivitet og det blir tatt ett fint bilde, så bruker jeg det. Jeg ber ikke partner min om å ta ett bilde kun av meg fordi det skal være profilbilde og han ikke kan være med da ..

Anonymkode: df5c7...f91

Skrevet

Fordi jeg er stolt av kjæresten min og ønsker at det dukker opp hos alle som ser hva jeg kommenter på en gruppe eller side. 

Anonymkode: 06375...e3c

Skrevet

Har bilde med en fin bakgrunn. Et annet sted er ene katten med.

hva ønsker du? At alle står foran en nøytral vegg, er nøytralt sminket, og smiler passe mye?

Anonymkode: 84ab1...97f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...