Gå til innhold

Utro

Fremhevede innlegg

Skrevet

NEI!

Eg har aldri vore utro, og kunne aldri ha vore det heller. Det er ingenting eg ser på som meir moralsk forkastelig, enn utroskap!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
NEI!

Eg har aldri vore utro, og kunne aldri ha vore det heller. Det er ingenting eg ser på som meir moralsk forkastelig, enn utroskap!

Ingenting?

Ok, glem Holocaust, noen er utro....

CD

Skrevet
Han var også utro.

Ser flere som skriver det, og lurer på om det er en unnskyldning? Det forutsetter i tilfelle at du vet det når du selv er utro.

Jeg har vært det, og skal aldri aldri være det igjen.

Skrevet (endret)
Ingenting?

Ok, glem Holocaust, noen er utro....

CD

Eg meinte såklart at det ikkje er nokonting i eit forhold, som eg ser på som meir moralsk forkastelig.

Dessuten synst eg samanlikninga di var elendig!

Endret av Mirabella76
Skrevet
Eg meinte såklart at det ikkje er nokonting i eit forhold, som eg ser på som meir moralsk forkastelig.

Dessuten synst eg samanlikninga di var elendig!

Jada, bare skyld på meg du :-).

CD

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Et lite spørsmål i denne sammenheng:

Jeg antar dere med "utro" mener samleie med en annen person ?

Eller er det også klining, beføling, oralsex ?

Skrevet

Jeg syns alt det er utroskap - er i mot Clintondefinisjonen av sex. Klining er uakseptabelt, men vet ikke om det faller inn under utroskap, men def. det andre

Gjest Gjest
Skrevet

Men det er jo veldig stor forskjell på dette med "utroskap", fra å kline med en fremmed fyr på en fest, til å ha en fast elsker utenfor heimen.

Hvis mannen min hadde sagt at han hadde klint med/ befølt en av sekretærene på julebordet, tror jeg ikke jeg hadde sparket ham ut av huset. Hvis han derimot hadde et forhold til henne over tid, ville jeg kastet ham ut.

Folk gjør dumme ting i alkoholrus hele tiden. Men det er den planlagte utroskapen over lang tid som er ille.

Synes jeg.

Gjest Tigerjente
Skrevet
Ser flere som skriver det, og lurer på om det er en unnskyldning? Det forutsetter i tilfelle at du vet det når du selv er utro.

Når dette ble skrevet var jeg nok litt hissig på han;)

Han fortalte meg etter 6mnd at han var utro på 1mnd dagen vår. (hadde sex med en anna) Jeg tilga, men det ble aldri det samme. Etter tre år ble jeg lei løgn og tull, og søkte litt spenning hos en anna, vi "bare" klinte og var venner.

Min x har i ettertid fortalt meg at han hadde et sexuellt forhold over en lengre periode med en "venninne".

Gjest Gjest
Skrevet
Ikke vært vurdert overhodet. Ikke kikket og ikke flørtet. En partner har min fulle oppmerksomhet til den dagen jeg går. Det dreier seg ikke en gang om kjærlighet, men om respekt for andre mennesker.

Haha, du mååå bare være singel med hodet fullt av idealiserte forestillinger om den rette.... håper du finner h*n en dag

Skrevet

Alle dei tinga du nevner her, er uten tvil utroskap i mine auger!!!

Skrevet
Men det er jo veldig stor forskjell på dette med "utroskap", fra å kline med en fremmed fyr på en fest, til å ha en fast elsker utenfor heimen.

Hvis mannen min hadde sagt at han hadde klint med/ befølt en av sekretærene på julebordet, tror jeg ikke jeg hadde sparket ham ut av huset. Hvis han derimot hadde et forhold til henne over tid, ville jeg kastet ham ut.

Folk gjør dumme ting i alkoholrus hele tiden. Men det er den planlagte utroskapen over lang tid som er ille.

Synes jeg.

Det finst såklart ulike alvorlighetsgrader av utroskap. Litt kyssing er såklart mindre alvorlig enn samleie. Men alt er utroskap - og heilt uakseptabelt når ein er i eit seriøst forhold! Eg veit at folk har ulike grenser, men eg aksepterer iallfall ikkje nokon av dei tinga du nevnte tidlegare i denne tråden!

Skrevet

Jeg har aldri vært utro, men hadde en utro kjæreste en gang. Vet hvor grusomt det er, så det unner jeg ingen å bli utsatt for, spesielt ikke kjæresten min!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...