Gjest Gjest_Anki_* Skrevet 20. februar 2006 #21 Skrevet 20. februar 2006 Ja...- har vært, men er ikke mer. Min kommende mann vet alt jeg har gjort, og i tilegg leser han meg som en åpen bok - så jeg kommer nok aldri til å være utro igjen. Regner med at jeg møter på fristelser underveis, men jeg vet hva jeg har hjemme . og det er ikke verdt en kvelds "moro"... ← Må bare si at jeg ikke har vært utro mot min kommende mann...
Gjest King James Skrevet 20. februar 2006 #22 Skrevet 20. februar 2006 jeg er jo ikke sammen med noen nå. Men jeg var sammen med ei i rundt 8-9 år. Og jeg var ikke utro
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2006 #24 Skrevet 21. februar 2006 Ja. Nei, jeg skammer meg ikke Ja, jeg kommer til å være det igjen.
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2006 #27 Skrevet 21. februar 2006 Nå har jeg vært sammen med samboeren min i over sju år og har ikke tenkt tanken engang, så jeg tror at om man tenker tanken er det ikke "ment to be" eller noe i den duren.. Flere som tror det samme? ← Ja jeg! Jeg tror absolutt du har et poeng!
Diana Skrevet 21. februar 2006 #28 Skrevet 21. februar 2006 Nei. Har nok ikke det Har heller ikke noen planer om å være det
Brusboks Skrevet 5. mars 2007 #30 Skrevet 5. mars 2007 Nei. Har nok ikke det Har heller ikke noen planer om å være det ← Løgn. Hun var utro mot meg med x'en som bare tenkte sex og pupper...
Villemarie Skrevet 5. mars 2007 #33 Skrevet 5. mars 2007 Ja, jeg har vært utro i et tidligere forhold. Det var han også. Det sier seg selv at det ikke akkurat var liv laget, det forholdet. Kunne ikke falt meg inn å være utro mot min kjære. Det hører ungdommen og fortiden til.
Gjest liberal Skrevet 5. mars 2007 #34 Skrevet 5. mars 2007 Man kan være vel utro uten at forholdet ikke er "men to be". Det er forskjell på å være tiltrukket av noen og ville være sammen med noen. Man kan være sammen med noen, men alikevel være tiltrukket av andre. sex trenger ikke bety noe
Gjest Tigerjente Skrevet 5. mars 2007 #35 Skrevet 5. mars 2007 ja, men det er noen år siden nå. Han var også utro. Nå, i nytt forhold, tror jeg at jeg aldri ville gjort det. Men, man kan aldri være sikker.
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2007 #36 Skrevet 5. mars 2007 De fleste av oss som har vært utro, går nok ikke og vurderer fram og tilbake før det skjer. Ofte ifbm jobben, et kurs, en jentetur osv. Selv har jeg gjort det flere ganger, og kommer sikkert til å gjøre det igjen. Har aldri opplevd samvittighetskvaler etterpå. Men jeg er kanskje flinkere enn til å nullstille meg enn andre. Ei veninnene av meg mener at man ikke ikke er ordentlig voksen kvinne før man har prøvd noe på si.
Amalie_85 Skrevet 5. mars 2007 #37 Skrevet 5. mars 2007 Da jeg var ung og dum var jeg utro mot min x fordi han var utro først. Men kunne aldri tenkt meg å være det igjen. Ikke ga det meg noe å være det. Så var bare teit. Sånn er det når man er ung. Vet ikke om det er en unskyldning at jeg bare var 17
Velvet Skrevet 5. mars 2007 #38 Skrevet 5. mars 2007 Ei veninnene av meg mener at man ikke ikke er ordentlig voksen kvinne før man har prøvd noe på si. ← Dette var sannelig dagens. Jeg kommer nok ikke til å bli ordentlig voksen da.
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2007 #39 Skrevet 20. mai 2007 Løgn. Hun var utro mot meg med x'en som bare tenkte sex og pupper... omg. kor domme e du alexander? du dride i heila meg, så koffer gidde du i d heila tatt å ta d opp? og ja, eg va utro mod deg m eirik. og vett du ka? eg angre ikkje en plass. Aldri gjort d helle btw
sextroll Skrevet 20. mai 2007 #40 Skrevet 20. mai 2007 ja. eg he vore utro uhm...3 gonge i mitt liv tror eg d va. de 2 fuste mod en ex så eg verken snakke m elle tåle tryne på idag. og den siste mod han eg e samen m nå. men d e lenge si. Me har lagt d bag oss og har d faen så godt ilag nå. vente onge m han nå=D glede meg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå