Gå til innhold

Utro

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har noen av dere noen gang vert utro mot en av parternes deres ?

Den dere har nå eller en dere har hat ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke vært vurdert overhodet. Ikke kikket og ikke flørtet. En partner har min fulle oppmerksomhet til den dagen jeg går. Det dreier seg ikke en gang om kjærlighet, men om respekt for andre mennesker.

Skrevet

Ja, faktisk... :sjenert:

Var utro mot eksen min. Det unskylder det ikke, men jeg gjorde det slutt dagen etterpå.

Han jeg er sammen med nå kunne jeg aldri vært utro mot!! Han er tvers igjenom helt fantastisk, og jeg ville ikke gjort en så idiotisk ting når jeg vet at det kunne betydd slutten for oss. Har verken lyst eller behov for det overhodet! Får alt jeg trenger gjennom sambo, og har vi en dårli periode, så skal jeg heller jobbe meg gjennom den sammen med ham fremfor å løpe til andre!

Gjest Mamma Mø
Skrevet

Ja, det har jeg.

Da jeg var ung og dum (dvs en stund siden nå) rotet jeg meg inn i en masse baluba, fordi jeg var for feig til å gjøre det slutt med kjæresten min. Forholdet (langdistanse) hadde skrantet lenge, men han var så fryktelig opphengt i meg, og så desperat, at jeg ikke klarte å stå ved min beslutning om å avslutte.

MYE fram og tilbake og tårer og tenners gnissel... og på et tidspunkt hadde jeg tre forhold samtidig :rodme: Kort sagt, bare rot.

Etter dette var jeg singel i to år, før jeg orket å innlede et nytt forhold. Nå er jeg sammen med mannen på tiende året. Opplevelsen med utroskap har aldri fristet til gjentagelse. Det var bare rot og dårlig samvittighet.

Skrevet

Ja, jeg har vært utro mot min mann, ca 5 år siden nå. Ikke veldig stolt av det heller. Men takk og lov for at jeg fortalte det til han dagen etterpå.

Klart, and tilga meg ikke med engang og det var en veldig hektisk periode på ca 6 månder etter det, og du verden så mye rart vi sa til hverandre.. Men takk og lov, for at vi greide å komme oss igjenom det, og så god han er som tilga meg.

Nå snakker vi aldri om det, og kommer nok aldri til å gjøre det heller, vil glemme/har glemt det begge to.

Skrevet

Uff, ja! Dum som jeg var! Med bestevennen til han jeg var sammen med. Var helt jævli.. Verste var at jeg var for feig til å fortelle det. Så gjorde det slutt. Men han jeg er sammen med nå, kunne jeg aldri gjort noe slik mot. Han er den snilleste, og alt en jente kan ønske seg. Frister ikke å se på andre en gang. Har så mye respekt for denne gutten, så det kunne aldri falt meg inn- OVERHODET!

Gjest Gjest_BB
Skrevet
Ikke vært vurdert overhodet. Ikke kikket og ikke flørtet. En partner har min fulle oppmerksomhet til den dagen jeg går. Det dreier seg ikke en gang om kjærlighet, men om respekt for andre mennesker.

Det er godt det finnes så perfekte mennesker som deg her i verden da...

Gjest Gjest_Snella_*
Skrevet

Ja har det. Har vært utro med alle jeg var sammen med tidligere. Til og med med bestevennen til en jeg var sammen med. Angret aldri. Med min samboer gikk det 4 år før jeg var utro. Da var det med en kollega. Vi har fortsatt et forhold. Jeg har dårlig samvittighet, men tror sannsynligvis jeg har en psykisk lidelse, så derfor er jeg unnskyldt. Jeg er vel det motsatte av dydig.

:sjenert:

Skrevet
...., men tror sannsynligvis jeg har en psykisk lidelse, så derfor er jeg unnskyldt. Jeg er vel det motsatte av dydig.

Ja det er jo godt å ha en unnskyldning overfor seg selv - så man ikke behøver å ta ansvar. :roll:

.. og NEI jeg har aldri vært utro.

Gjest Gjesten
Skrevet

Nei, aldri vore utru, aldri vurdert det. Og nei, eg er ikkje perfekt.

Skrevet
Det er godt det finnes så perfekte mennesker som deg her i verden da...

;) Anser meg ikke som perfekt. Det hadde nok vært rimelig slitsomt å leve opp til. Men vi har vel alle noen grenser vi bare ikke krysser. Jeg går ut fra at det også gjelder deg...? Den gyldne regel er noe jeg i stor grad forsøker å etterleve. Det koster så lite. Og jeg sover bedre om natten.

Gjest -eline-
Skrevet

Ja, jeg hadde et dumt øyeblikk i fylle da jeg var sammen med x'n. Ikke noe jeg er videre stolt av nei, og jeg trodde ikke jeg kunne gjøre sånt...menmen. Fortalte det til x'n etter noen dager og var overbevist om at det kom til å bli slutt, han tilga meg og vi var sammen i et år til... I ettertid så burde jeg vel innsett at det ikke kom til å vare livet ut etter noe slikt... Og nei, jeg kommer aldri til å gjøre det igjen, å såre noen man er glad i på den måten var det absolutt verste jeg noensinne har gjort og gått gjennom.

Skrevet

Nei det holder og ikke greie og tilfrestille en kvinne. Er ikke noen vits og drive og skuffe flere.

Skrevet
Ja har det. Har vært utro med alle jeg var sammen med tidligere. Til og med med bestevennen til en jeg var sammen med. Angret aldri. Med min samboer gikk det 4 år før jeg var utro. Da var det med en kollega. Vi har fortsatt et forhold. Jeg har dårlig samvittighet, men tror sannsynligvis jeg har en psykisk lidelse, så derfor er jeg unnskyldt. Jeg er vel det motsatte av dydig.

He he... Tuller du eller?

Ikke med å være utro med alle du har væsrt sammen med for det skjønner jeg noen kan gjøre, men en psykisk lidelse? Kan ikke skylde på sånt vet du... Men du kan jo skylde på at du er det motsatte av dydig.. :)

Allikevel er det en dum ting du gjør...Føler du på deg at det er fare for at det kan skje så fortelle det heller at du føler deg usikker på forholdet da...

Selv har jeg vært utro i mine yngre dager. Nå har jeg vært sammen med samboeren min i over sju år og har ikke tenkt tanken engang, så jeg tror at om man tenker tanken er det ikke "ment to be" eller noe i den duren..

Flere som tror det samme?

Gjest Gjest_Anki_*
Skrevet

Ja...- har vært, men er ikke mer. Min kommende mann vet alt jeg har gjort, og i tilegg leser han meg som en åpen bok - så jeg kommer nok aldri til å være utro igjen. Regner med at jeg møter på fristelser underveis, men jeg vet hva jeg har hjemme . og det er ikke verdt en kvelds "moro"... :klem::humpe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...