AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #1 Skrevet 19. august 2024 Jeg har aldri hatt kjæledyr, men hvordan er det normalt å oppføre seg mot katten sin? Naboen kjefter, smeller, banner og tramper rundt både på dag og nattestid mens han skriker etter katten sin. Grunnen til at jeg vet det er katt er fordi jeg måtte gå inn på sosiale medier å sjekke ut denne mannen da jeg ikke skjønte hvem han kjeftet på hele tiden, da jeg kun har sett han alene. Også er det nettinggjerdet ved terrassen for at kjæledyret ikke skal komme seg ut. Aldri sett katten ute, så er vel såkalt ‘inne’katt. Men får litt vondt når jeg hører på rabalderet som foregår der.. Anonymkode: 1e43d...9a5
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #2 Skrevet 19. august 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har aldri hatt kjæledyr, men hvordan er det normalt å oppføre seg mot katten sin? Naboen kjefter, smeller, banner og tramper rundt både på dag og nattestid mens han skriker etter katten sin. Grunnen til at jeg vet det er katt er fordi jeg måtte gå inn på sosiale medier å sjekke ut denne mannen da jeg ikke skjønte hvem han kjeftet på hele tiden, da jeg kun har sett han alene. Også er det nettinggjerdet ved terrassen for at kjæledyret ikke skal komme seg ut. Aldri sett katten ute, så er vel såkalt ‘inne’katt. Men får litt vondt når jeg hører på rabalderet som foregår der.. Anonymkode: 1e43d...9a5 Dette melder du såklart til Mattilsynet. https://www.mattilsynet.no/dyr/dyr-som-lider/nar-skal-du-varsle-mattilsynet-eller-politiet-om-dyr-som-lider (der er det en link du kan rapportere det på anonymt) Anonymkode: c040c...a9e 2 2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #3 Skrevet 19. august 2024 Meld i fra. Stakars dyr. Det er så mange psykoser der ute, som tar ut sinne sitt på de stakkars dyrene🥲🥲 Anonymkode: a2d2e...525 2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #4 Skrevet 19. august 2024 Meld fra med en gang. Får vondt i hjertet av å tenke på stakkars pusen 😔💔 Anonymkode: b64d5...8ae 2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #5 Skrevet 19. august 2024 Slike mennesker skulle aldri fått lov til å ha dyr. Meld fra! Anonymkode: e503e...2da 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå