Gå til innhold

Føler du det er mer personlig å få en bursdags hilsen på SMS eller facebook?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Føler du det er mer personlig å få en bursdags hilsen på SMS eller facebook?

Anonymkode: 5740a...577

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det er mer personlig å få en bursdags hilsen på sms enn på Facebook. 

Anonymkode: 68938...bd1

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer ann på. Jeg får sms av mine nærmeste, og Facebook hilsen fra de andre. Noen nærme sender både sms og hilsen på Facebook. Jeg får som regel mange hilsener på Facebook som det hadde vært snodig hvis sendte sms til meg, bekjente, slektninger etc 😊

Anonymkode: a9747...2ee

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke bursdagsdato offentlig på fb/snap. De som kjenner meg sender hilsen på snap/sms. Synest at bursdagshilsener på fb er mer plikt.

Anonymkode: 4a216...569

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Facebook har eksistert så lenge nå at jeg tenker ikke over det. Som AB over meg har ikke jeg heller offentliggjort fødselsdato på Facebook, men det hender at de som vet om dagen gratulerer meg der likevel. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sms. Synes det hyggeligste er et kort i posten eller at noen ringer.

Anonymkode: 0b02d...b73

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er upersonlig og ikke noen mening bak for mange. Det får man jo bevis for når folk gratulerer rubbel og bit på FB,til og med der eier av konto er død. For det henger igjen masse kontoer der eier har gått bort. 

Anonymkode: 6d36f...b4d

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe er så upersonlig som facebook og sosiale medier. SMS er langt mer personlig, en telefon er mest personlig utenom fysisk oppmøte med en gratulasjon (men ikke kom uanmeldt!).

Anonymkode: 7daa3...2b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ikke noe er så upersonlig som facebook og sosiale medier. SMS er langt mer personlig, en telefon er mest personlig utenom fysisk oppmøte med en gratulasjon (men ikke kom uanmeldt!).

Hva er galt med å komme uanmeldt? Ingen garanti for at det passer for den ene eller den andre med besøk. Forutsetter riktignok at du har med gave eller blomster da ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper ikke Truls fra vgs, den første sjefen min eller kusinen til eksen min dukker opp på døra neste bursdag, der rekker det milevis med en Facebookhilsen for min del 😅👍 Forskjellige nivåer for forskjellige relasjoner. 

Anonymkode: a9747...2ee

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.8.2024 den 11.20):

Da er man jammen sær! Når noen tar seg bryet med å møte opp og kanskje har med gave,da takker man og smiler. Ekte!!

Anonymkode: 6d36f...b4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av delene oppleves personlig. Men jeg foretrekker facebook fremfor at det plinger i mobilen hele tiden. (Ja, jeg vet man kan skru lyden helt av på sms også, men vil være tilgjengelig om det er noe viktig). 

Anonymkode: 69a0d...450

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...