Blueberrymuffin Skrevet 10. oktober 2024 #21 Skrevet 10. oktober 2024 (endret) AnonymBruker skrev (På 19.8.2024 den 21.11): Er det noen som kan forklare litt her, de som har gått over fra discovery+ til Max. Vi har idag discovery+. Men så fikk jeg opp reklame på fb om et program som skulle komme på Max, det var kun på Max og ikke på discovery +. Selvom det alltid har gått på discovery før. Så nå har vi lyst til å bytte over til Max. Men så forstår jeg ikke helt, hvorfor er det både Max og discovery hvis du kan få alt på Max. Er alle programmene som er på discovery, på Max? Litt dumt hvis vi bytter over, sier opp discovery også viser det seg at du ikke får alle programmene der. Håper noe kan hjelpe å forklare meg😊 Anonymkode: 41f3f...650 De som kjøper Max abonnoment i dag får både tjeneste Max og Discocery plus. Dette abonnomentet koster litt mer enn det tidligere Discovery plus abonnomentet. Det går ikke an å kjøpe bare Discovery Plus abonnoment i dag, man må kjøpe Max som er dyrere og har begge tjenestene. Men de som fra tidligere har et Discovery Plus abonnoment (uten Max) får lov til å beholde det, det er da billigere enn det nye Max abonnomentet som inneholder begge tjenestene. De som fra tidligere har hatt Max, har fått en prisjustering, og har i dag begge tjenestene. Endret 10. oktober 2024 av Blueberrymuffin 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar #22 Skrevet 27. januar Mezzosoprena skrev (På 19.8.2024 den 21.24): Kjapp googling viser: Max tilbyr kort sagt alt som var på HBO Max og Discovery+ tidligere Langt i fra, Ullared er ikke der blant annet Anonymkode: 7f763...0ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå