AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #1 Del Skrevet 19. august 2024 Er det noen som kan forklare litt her, de som har gått over fra discovery+ til Max. Vi har idag discovery+. Men så fikk jeg opp reklame på fb om et program som skulle komme på Max, det var kun på Max og ikke på discovery +. Selvom det alltid har gått på discovery før. Så nå har vi lyst til å bytte over til Max. Men så forstår jeg ikke helt, hvorfor er det både Max og discovery hvis du kan få alt på Max. Er alle programmene som er på discovery, på Max? Litt dumt hvis vi bytter over, sier opp discovery også viser det seg at du ikke får alle programmene der. Håper noe kan hjelpe å forklare meg😊 Anonymkode: 41f3f...650 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #2 Del Skrevet 19. august 2024 Dette lurer jeg også på, så følger tråden. Anonymkode: e1e54...9e4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 19. august 2024 #3 Del Skrevet 19. august 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Er det noen som kan forklare litt her, de som har gått over fra discovery+ til Max. Vi har idag discovery+. Men så fikk jeg opp reklame på fb om et program som skulle komme på Max, det var kun på Max og ikke på discovery +. Selvom det alltid har gått på discovery før. Så nå har vi lyst til å bytte over til Max. Men så forstår jeg ikke helt, hvorfor er det både Max og discovery hvis du kan få alt på Max. Er alle programmene som er på discovery, på Max? Litt dumt hvis vi bytter over, sier opp discovery også viser det seg at du ikke får alle programmene der. Håper noe kan hjelpe å forklare meg😊 Anonymkode: 41f3f...650 Kjapp googling viser: Max tilbyr kort sagt alt som var på HBO Max og Discovery+ tidligere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #4 Del Skrevet 21. august 2024 Jeg har hatt Max siden det kom, og har lagt merke til at noen sesonger av serier mangler hos Max. Trodde de ville bli lagt ut etter hvert, men venter fortsatt. Anonymkode: 39184...abd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #5 Del Skrevet 21. august 2024 Jeg avsluttet nylig abonnement hos Discovery+ og gikk over til Max. Det er noen ting fra Discovery+ som mangler på Max, og jeg syntes generelt at ting legges ut utrolig treigt på Max her i forhold til Norge. Feks er Welcome to Plathville midt i sesong 6 i USA nå, men på Max ligger bare sesong 1-4 og på Discovery+ ligger 1-5. Ellers ligger alt jeg pleide å se på ute på Max. Er det noe spesielt du er interessert i? Kan sjekke om det er på Max? Anonymkode: 08252...183 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #6 Del Skrevet 21. august 2024 Jeg har hatt både Discovery+ og HBO (nå Max) lenge, og fant nå nylig ut at det var ganske dumt av meg for da betaler jeg dobbelt opp. Leste meg litt opp og så at de var slått sammen så jeg tok kontakt med kundeservice hos Discovery+ for en avklaring. De sa at alt innhold på Discovery+ vil bli tilgjengelig på Max, men de er ikke helt i mål med det enda. Jeg spurte spesifikt om jeg egentlig betalte dobbelt for samme tjeneste, noe de ikke svarte på (og bekreftet at jeg gjorde) før jeg purret et par ganger. Alt jeg tidligere har sett på discovery+ var da tilgjengelig også på max. Anonymkode: 1c003...e6c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #7 Del Skrevet 21. august 2024 De er slått sammen ja, alt innhold fra HBO Max og Discovery+ skal inn på Max, og så vil nok Discovery+ avvikles. Men så blir det jo alltid litt rot og kål i starten da, tar tid å legge alt over. Anonymkode: 3401e...c9f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #8 Del Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg avsluttet nylig abonnement hos Discovery+ og gikk over til Max. Det er noen ting fra Discovery+ som mangler på Max, og jeg syntes generelt at ting legges ut utrolig treigt på Max her i forhold til Norge. Feks er Welcome to Plathville midt i sesong 6 i USA nå, men på Max ligger bare sesong 1-4 og på Discovery+ ligger 1-5. Ellers ligger alt jeg pleide å se på ute på Max. Er det noe spesielt du er interessert i? Kan sjekke om det er på Max? Anonymkode: 08252...183 Takk for svar☺️ jeg ventet på ex on the beach norge skulle komme. Trodde det ikke kom på discovery da det ikke stod noe om det skulle komme, slik det gjorde før. Men så plutselig at den nye sesongen kom på discovery likevell. Men ja, det var det jeg var redd for om jeg bytter til max, at noe fra discovery skal mangle. Synts de har så mye bra der! Anonymkode: 41f3f...650 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #9 Del Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har hatt både Discovery+ og HBO (nå Max) lenge, og fant nå nylig ut at det var ganske dumt av meg for da betaler jeg dobbelt opp. Leste meg litt opp og så at de var slått sammen så jeg tok kontakt med kundeservice hos Discovery+ for en avklaring. De sa at alt innhold på Discovery+ vil bli tilgjengelig på Max, men de er ikke helt i mål med det enda. Jeg spurte spesifikt om jeg egentlig betalte dobbelt for samme tjeneste, noe de ikke svarte på (og bekreftet at jeg gjorde) før jeg purret et par ganger. Alt jeg tidligere har sett på discovery+ var da tilgjengelig også på max. Anonymkode: 1c003...e6c Takk for svar! Da skjønner jeg litt mer av det. Da er det nok ikke så farlig å bytte over til max! Anonymkode: 41f3f...650 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #10 Del Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): De er slått sammen ja, alt innhold fra HBO Max og Discovery+ skal inn på Max, og så vil nok Discovery+ avvikles. Men så blir det jo alltid litt rot og kål i starten da, tar tid å legge alt over. Anonymkode: 3401e...c9f Stemmer. Ja jeg har lurt litt på hva som er poenget med å ha begge hvis en kan finne alt på max. Men ja, det kan jo være de skal avvikle Discovery når de har fått alt på plass! Anonymkode: 41f3f...650 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #11 Del Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg avsluttet nylig abonnement hos Discovery+ og gikk over til Max. Det er noen ting fra Discovery+ som mangler på Max, og jeg syntes generelt at ting legges ut utrolig treigt på Max her i forhold til Norge. Feks er Welcome to Plathville midt i sesong 6 i USA nå, men på Max ligger bare sesong 1-4 og på Discovery+ ligger 1-5. Ellers ligger alt jeg pleide å se på ute på Max. Er det noe spesielt du er interessert i? Kan sjekke om det er på Max? Anonymkode: 08252...183 Vet du om de har deadliest catch på Max? Det er viktig for samboeren min om vi skal bytte over, da han følger med på det😅 Anonymkode: 41f3f...650 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #12 Del Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Vet du om de har deadliest catch på Max? Det er viktig for samboeren min om vi skal bytte over, da han følger med på det😅 Anonymkode: 41f3f...650 Ligger 20 sesonger på Max ser jeg. Anonymkode: 4b800...2f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsker sjokolade Skrevet 21. august 2024 #13 Del Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Takk for svar☺️ jeg ventet på ex on the beach norge skulle komme. Trodde det ikke kom på discovery da det ikke stod noe om det skulle komme, slik det gjorde før. Men så plutselig at den nye sesongen kom på discovery likevell. Men ja, det var det jeg var redd for om jeg bytter til max, at noe fra discovery skal mangle. Synts de har så mye bra der! Anonymkode: 41f3f...650 Jeg hadde halv pris ab på HBO Max, 44.50 mnd. Betalte også 129.- mnd for Discovery+ sa opp denne og betaler nå 64.50 mnd for Max. Ser ikke på Ex on the beach, men så det lå to nye ep ute på Max igår. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #14 Del Skrevet 22. august 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ligger 20 sesonger på Max ser jeg. Anonymkode: 4b800...2f1 Så flott! Tusen takk da vet jeg ihvertfall de har det. Anonymkode: 41f3f...650 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #15 Del Skrevet 22. august 2024 Elsker sjokolade skrev (5 timer siden): Jeg hadde halv pris ab på HBO Max, 44.50 mnd. Betalte også 129.- mnd for Discovery+ sa opp denne og betaler nå 64.50 mnd for Max. Ser ikke på Ex on the beach, men så det lå to nye ep ute på Max igår. Ja det var billig! Tusen takk, da vet jeg de har ex ont the beach også! Anonymkode: 41f3f...650 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #16 Del Skrevet 22. august 2024 Som Max-bruker synes jeg det er gabske forferdelig at disse ble slått sammen. Nå svømmer det fullstendig over av elendig realitymøkk på Max. Anonymkode: 82573...312 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 2. september 2024 #17 Del Skrevet 2. september 2024 Max Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #18 Del Skrevet 9. oktober 2024 Jeg sa opp Discovery + abonnementet mitt i sommer da jeg brukte det lite. Så ble jo alt dyrere nå når jeg ville starte abonnementet igjen, fikk ikke lov til å gjøre det via Discovery + og ble tvunget over til MAX for å abonnere. Så da gikk jeg fra 99kr i måneden til 129kr uten reklame. Jaja, for håpe det er andre serier/filmer som er bra der utenom. Virker som om det er en overgangsperiode nå, så om dere sier opp Discovery + så får dere ikke komme tilbake. Anonymkode: e358f...3b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissy33 Skrevet 9. oktober 2024 #19 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg sa opp Discovery + abonnementet mitt i sommer da jeg brukte det lite. Så ble jo alt dyrere nå når jeg ville starte abonnementet igjen, fikk ikke lov til å gjøre det via Discovery + og ble tvunget over til MAX for å abonnere. Så da gikk jeg fra 99kr i måneden til 129kr uten reklame. Jaja, for håpe det er andre serier/filmer som er bra der utenom. Virker som om det er en overgangsperiode nå, så om dere sier opp Discovery + så får dere ikke komme tilbake. Anonymkode: e358f...3b5 Jeg tror det stemmer. Ønsket å registrere meg på Discovery for å se 71 grader nord, men det var ikke mulig, jeg måtte over på Max - til en betydelig høyere pris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsker sjokolade Skrevet 9. oktober 2024 #20 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg sa opp Discovery + abonnementet mitt i sommer da jeg brukte det lite. Så ble jo alt dyrere nå når jeg ville starte abonnementet igjen, fikk ikke lov til å gjøre det via Discovery + og ble tvunget over til MAX for å abonnere. Så da gikk jeg fra 99kr i måneden til 129kr uten reklame. Jaja, for håpe det er andre serier/filmer som er bra der utenom. Virker som om det er en overgangsperiode nå, så om dere sier opp Discovery + så får dere ikke komme tilbake. Anonymkode: e358f...3b5 Jeg sa opp Discovery siden jeg hadde HBO Max og de skulle slås sammen. Jeg hadde halv pris livet ut på HBO Max så nå betaler jeg 65.- i mnd for begge. Jeg får ofte mail fra Discovery om at de savner meg og vil ha meg tilbake. De gikk også opp i pris fra 79.- til 129.- i mnd uten at jeg fikk noe varsel om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå