Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle. Håper på svar fra noen. 
Jeg har prøvd å bli gravid en stund nå. For 2 dager siden merket jeg store humørsvingninger, ømme bryster, hodepine og skikkelig slapp og sliten. 
Testet meg i dag tidlig og fikk svaaaaak positiv test, men samtidig hadde jeg brun utflod? Vil si det er en passe menge med utflod. Jeg pleier ikke å ha brun utflod før mensen, men helst etter. Har noen vært borti det samme? Skal så klart ta en ny test i morgen, men er så nysgjerrig 🤓

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være kjemisk. Men ofte bør det vært rødt blod. Du får ta ny test imorgen 

Skrevet

Med svak positiv test er du med all sannsynlighet gravid! Og brun utflod/små blødninger tidlig i svangerskapet kan enten være helt ufarlig, eller det kan være tegn til noe galt. Ta en ny test i morgen, krysser fingrene for at den sitter 🤞

Anonymkode: 29b05...a1a

Skrevet
Ibb262 skrev (15 minutter siden):

Hei alle. Håper på svar fra noen. 
Jeg har prøvd å bli gravid en stund nå. For 2 dager siden merket jeg store humørsvingninger, ømme bryster, hodepine og skikkelig slapp og sliten. 
Testet meg i dag tidlig og fikk svaaaaak positiv test, men samtidig hadde jeg brun utflod? Vil si det er en passe menge med utflod. Jeg pleier ikke å ha brun utflod før mensen, men helst etter. Har noen vært borti det samme? Skal så klart ta en ny test i morgen, men er så nysgjerrig 🤓

Med positiv test så er det en graviditet der, men med utfloden kan det være starten på at det går galt. Altså en kjemisk graviditet eller med andre ord en veeeeeldig tidlig spontanabort. Eller helt normal småblødning som svært mange opplever. 

Men det kan igrunn kun tiden vise. Ville gitt det noen dager og testet igjen. Enten blir testen sterkere, eller svakere.. 

Anonymkode: b413b...c3a

Skrevet

Kan gå begge veier. Jeg fikk svak positiv test over flere dager, samtidig som jeg hadde brun utflod. Dette pågikk i ca en uke før det gikk over til blødning, altså kjemisk/tidlig SA.

Anonymkode: e3fe2...5ad

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kan gå begge veier. Jeg fikk svak positiv test over flere dager, samtidig som jeg hadde brun utflod. Dette pågikk i ca en uke før det gikk over til blødning, altså kjemisk/tidlig SA.

Anonymkode: e3fe2...5ad

Samme her! Fikk brun utflod samme dag som første positive test. Mistet 5 dager etter.

Anonymkode: b0461...4d4

Skrevet

Update: begynte å blø ekstremt mye i dag dessverre.. 

• Hjerte 6
Skrevet
Ibb262 skrev (2 minutter siden):

Update: begynte å blø ekstremt mye i dag dessverre.. 

har du smerter? Jeg har hatt «mensen» i begynnelsen alle gangene. Hvis du ikke har smerter ville jeg tatt en ny test om en stund for å sjekke. 

Anonymkode: 25cb9...8ed

Skrevet

Ville bare fortsette å teste. Om streken blir sterkere så er det noe på gang. Men hva mener du med ekstremt mye blod? Jeg blødde friskt blod i mitt forrige fullgåtte svangerskap. Det var helt i begynnelsen. Det var såpass mye at jeg var skråsikker på at det var starten på mensen. Men så forsvant det bare. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

har du smerter? Jeg har hatt «mensen» i begynnelsen alle gangene. Hvis du ikke har smerter ville jeg tatt en ny test om en stund for å sjekke. 

Anonymkode: 25cb9...8ed

Nei jeg ingen smerter, spesielt ingen mensensmerter noe jeg alltid pleier å ha. Veldig snodig greier..

Skrevet
Blyana skrev (3 timer siden):

Ville bare fortsette å teste. Om streken blir sterkere så er det noe på gang. Men hva mener du med ekstremt mye blod? Jeg blødde friskt blod i mitt forrige fullgåtte svangerskap. Det var helt i begynnelsen. Det var såpass mye at jeg var skråsikker på at det var starten på mensen. Men så forsvant det bare. 

Har skiftet 3 fulle tamponger i dag allerede, så er ganske stor blødning😔 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...