Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når fortalte dere det? Tenker dere at man skal si det med en gang, eller vente litt til man vet spiren sitter?

Anonymkode: 50491...a24

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er noe jeg ville delt med en gang, ja. Min visste jeg skulle ta testen.

Anonymkode: d5628...de7

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er jo barnefaren, er det ikke?

Hvis vi prøvde på å bli gravide og jeg tok en positiv test, så hadde jeg ropt det ut i det sekundet jeg så to streker😜

Anonymkode: a4a90...80f

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er ikke noe man holder hemmelig for partner. Hva hvis det blir spontanabort? Skal du gå igjennom den sorgen alene? Det er bedre å dele opp og nedturer med partner ❤️

• Liker 13
Skrevet

Støtter de over. Far bør få vite det når du vet det.

Anonymkode: ec5bd...d89

• Liker 2
Skrevet

Med en gang så klart. Det er jo hans barn også. 

Anonymkode: 0058b...e32

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Når fortalte dere det? Tenker dere at man skal si det med en gang, eller vente litt til man vet spiren sitter?

Jeg hadde blitt rimelig irritert om det første som ble gjort ikke var å si fra til meg.

• Liker 4
Skrevet

Altså, hvis du skal vente til du «vet spiren sitter» så må du vente i flere uker. Og selv da kan det jo fort gå galt. Hvorfor skal du holde dette skjult for pappaen? 

Anonymkode: 0058b...e32

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Kommer uansett vente til i morgen når jeg får tatt en digital en, om den er positiv. Så vil jeg nok finne noe gøyalt i morgen for å fortelle det :D

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Med en gang. Før jeg tok testen. 

Lever ikke i en amerikansk RomCom film. 

Å vente til du er sikker på at spiren sitter - så må du vente lenge. Og selv da er det ingen garanti. 

Anonymkode: b6ec9...992

• Liker 2
Skrevet

Han visste hvilken dag jeg skulle ta test, jeg snakket jo ikke om annet dagene før 😅 Han visste jo og ca når jeg hadde eggløsning, så han hadde vel ventet på svarer rundt den tiden uansett. Første svangerskap så vi på testen sammen. Andre svangerskap var han på jobb, men sendte melding med en gang. 

Anonymkode: 639fb...82f

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville sagt det med en gang ❤️

Skrevet

For meg er det en selvfølge at faren får vite det med en gang. Om rollene var snudd at jeg ikke likt å ikke få vite det!

• Liker 1
Skrevet

Med en eneste gang, selvfølgelig. Ingen verdens ting å lure på i det hele tatt.

Anonymkode: ca6dd...d8d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg tok begge graviditetstestene sammen med barnefar til mine 2. Er bare å dele det så tidlig som mulig om man tror man kan være gravid tenker jeg. Angår jo den andre også. Mye som må bearbeides, planlegges mm på begge kanter. 

• Liker 1
Skrevet

Sånt sier man selvfølgelig med en gang.

• Liker 1
Skrevet

Jeg sa det til mannen med en gang jeg testet positivt. Jeg tror han ville syntes det var merkelig om han fikk vite at jeg hadde gått i ukesvis og holdt det skjult for han. Han hadde nok sett på det nærmest som et tillitsnrudd 

Hva er greia med å ta digitaltest når man allerede har testet positivt? Man er da like gravid om man har testet positivt på andre tester. 

Anonymkode: d7a0b...94d

• Liker 3
Skrevet

Siden svangerskapene var et felles prosjekt, var også testingen det. Han visste jeg skulle teste. Så på testen sammen med meg, tydet streker osv. 

Anonymkode: a6a06...973

• Liker 1
Skrevet

Fra dagen jeg fikk svaaak strek, fikk jeg han til å komme på badet og se om han så streken. Han så streken, men ville ikke slippe jubelen løs siden vi mistet første runde. Vi slapp vel ikke jubelen helt løs før ultralyd i uke 8, når vi fikk se hjertebank.

Anonymkode: 0f584...970

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg fortalte det med en gang, vil ikke stå i verken sorg eller glede alene 

Anonymkode: 12668...863

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...