Gå til innhold

Forholdet åpent og løst for de eller ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet ikke hvor jeg skal begynne men det er en jeg holdt på med for to år siden som har tatt opp kontakten igjen, han er mest bare lysten og kåt virker det som. Han er gift desverre men skjønner ingenting. Jeg får gjerne mld om at jeg må kle meg naken, vise alt nedentil og jeg har jo pirret han litt. Idag fikk jeg et bilde av at kona hans sugde han, hun var tenkelig naken også på bildet. Han spurte om jeg ville det samme....  Hva skjer ? Hvorfor i alle dager vil han ha meg? Jeg var forelsket i han i ca 3mnd og vært litt dumsvak for han her.... Hva skjer med han ? 

Anonymkode: e54f2...d02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette blir bare for dumt… både fra han og deg. Hjelpes

Anonymkode: 9fd92...18c

• Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du det handler kun om sex, han har ikke på magisk vis følelser for deg nå.

Anonymkode: 77982...a4b

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde fortalt om det til kona hans. For en dust.

Anonymkode: 9cb7b...2bc

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må finne ut om de har et åpent forhold og om hun samtykker til at han sprer bilder av henne. Jeg tviler på at hun gjør det, så tenker du bør si ifra. Dette er ikke greit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heftig skrev (1 time siden):

Du må finne ut om de har et åpent forhold og om hun samtykker til at han sprer bilder av henne. Jeg tviler på at hun gjør det, så tenker du bør si ifra. Dette er ikke greit. 

Lurer på om hun vet dette? Hvorfor gjør han dette mot sin kone, sånn helt 😳

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heftig skrev (1 time siden):

Jeg kan ikke si ifra. Virker som han driter i ekteskapet som har vart ett år og liker å leve på kanten? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg kan ikke si ifra.

Men du kan slutte å være med på leken. Avslutt kontakten.

Anonymkode: 5ea67...08d

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg kan ikke si ifra. Virker som han driter i ekteskapet som har vart ett år og liker å leve på kanten? 

Da er du en like stor idiot som han, dere passer sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heftig skrev (3 minutter siden):

Da er du en like stor idiot som han, dere passer sammen. 

Det er jeg nok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du tatt noen kroner for alle de nakenbildene du sender ut, så hadde du vært rik.

Anonymkode: 77982...a4b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ord blir fattige🤦🏻‍♀️Hvor desperat er det mulig å bli, har du null selvrespekt? Dette er en mann normale mennesker ikke tar i med ildtang- du sender bilder av underlivet ditt👍🏻Herre.Gud. 

Anonymkode: 2c5c4...b91

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Vet ikke hvor jeg skal begynne men det er en jeg holdt på med for to år siden som har tatt opp kontakten igjen, han er mest bare lysten og kåt virker det som. Han er gift desverre men skjønner ingenting. Jeg får gjerne mld om at jeg må kle meg naken, vise alt nedentil og jeg har jo pirret han litt. Idag fikk jeg et bilde av at kona hans sugde han, hun var tenkelig naken også på bildet. Han spurte om jeg ville det samme....  Hva skjer ? Hvorfor i alle dager vil han ha meg? Jeg var forelsket i han i ca 3mnd og vært litt dumsvak for han her.... Hva skjer med han ? 

Halvveis desperat etter et samtaleemne på fjortiss-vorspiel? 😊 Bare å stille spørsmål! Her renner det over av mennesker som lar seg rive med...... Pokker.... 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ord blir fattige🤦🏻‍♀️Hvor desperat er det mulig å bli, har du null selvrespekt? Dette er en mann normale mennesker ikke tar i med ildtang- du sender bilder av underlivet ditt👍🏻Herre.Gud. 

De er kona hans og han som har lagret bilder. Jeg har ikke sendt et naken bilde men har blitt spurt om det flere ganger. Jeg spør her i tråden om hun vet dette? Lurer på hvordan hun ville reagert, jeg så tydelige detaljer her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heftig skrev (8 timer siden):

Nei hun ante vel ikke at ei annen ei skulle få se intim bilder de imellom. Hun stod å s**** han, mens han tok bilde (hun var nok med på det). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud hva er problemet her? Dette er jo spicy. Og forsåvidt også ganske normalt i 2024 med mindre man er en traust konservativ og strikkende tante som selv ikke har hatt noe spennende sexliv utover å vugge i misjonær. 

Anonymkode: 7a825...1cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Herregud hva er problemet her? Dette er jo spicy. Og forsåvidt også ganske normalt i 2024 med mindre man er en traust konservativ og strikkende tante som selv ikke har hatt noe spennende sexliv utover å vugge i misjonær. 

Anonymkode: 7a825...1cd

Vil også tro jeg ikke er den eneste som opplever dette. Spørs hvor lenge det vil vare med de to. Han må vel nesten leve et for kjipt liv ift personligheten hans. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hadde fortalt om det til kona hans. For en dust.

Anonymkode: 9cb7b...2bc

Ja, det virker trygt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vil også tro jeg ikke er den eneste som opplever dette. Spørs hvor lenge det vil vare med de to. Han må vel nesten leve et for kjipt liv ift personligheten hans. 

…eller han er bare en notorisk utro dritt. Ikke lag fantasier og lull deg (igjen) inn i ting du ikke vet noe om. Han sender deg slikt fordi han vet du er en av få som faktisk gidder å nedverdige seg til å være med på slikt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...