Tjukkis Skrevet 19. august 2024 #1 Del Skrevet 19. august 2024 Vurderer et cruise neste år, men det er jo et enormt utvalg. Klarer ikke å avgjøre hvilket hav jeg skal gå for heller. Har du et rederi og et hav du kan anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #2 Del Skrevet 19. august 2024 Vi er fornøye med Celebrity cruises, hvor kommer jo ann på hvor du vil reise da, hva vil du se/oppleve for eks Anonymkode: 81547...85f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #3 Del Skrevet 19. august 2024 Jeg hører mye fantastisk om Disneys cruise, så det ville vært øverst på min liste! De er visst veldig dyre, da. Jeg ville valgt Karibien fremfor Middelhavet. Men hvis jeg skulle gått all in, hadde det blitt Antarktis (med Falklandsøyene) eller Galapagos. Men det er kanskje ikke den typen cruise du er ute etter! Anonymkode: 1c60e...ae5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #4 Del Skrevet 19. august 2024 Jeg jobber på cruise, og min favoritt-rute er Middelhavet: Italia, Hellas og Kroatia👍. Og Monaco😎 Karibien er, dessverre, oppskrytt og overfylt av turister. Sør-Amerika er bare trist, mye fattigdom og elendighet. Nord-Europa er som du sikkert vet: kaldt og mye dårlig vær og urolig sjø. Vet jo ikke hvor gamle dere er, eller om dere har barn, men hadde jeg skulle valgt et cruiserederi selv hadde jeg gått for Celebrity Cruises. Hører mye bra om dem, og standarden er høy. Royal Caribbean er "billig", men du må betale for alt ombord og kvaliteten er så-som-så. Legg heller litt mer penger i all inclusive. Anonymkode: 55fc9...fb6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjukkis Skrevet 19. august 2024 Forfatter #5 Del Skrevet 19. august 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg jobber på cruise, og min favoritt-rute er Middelhavet: Italia, Hellas og Kroatia👍. Og Monaco😎 Karibien er, dessverre, oppskrytt og overfylt av turister. Sør-Amerika er bare trist, mye fattigdom og elendighet. Nord-Europa er som du sikkert vet: kaldt og mye dårlig vær og urolig sjø. Vet jo ikke hvor gamle dere er, eller om dere har barn, men hadde jeg skulle valgt et cruiserederi selv hadde jeg gått for Celebrity Cruises. Hører mye bra om dem, og standarden er høy. Royal Caribbean er "billig", men du må betale for alt ombord og kvaliteten er så-som-så. Legg heller litt mer penger i all inclusive. Anonymkode: 55fc9...fb6 Vi er 45-50 år, og skal reise uten barn. Takk for synspunkter - vi har i en periode hellet mot Middelhavet, og gjør det nok enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 20. august 2024 #6 Del Skrevet 20. august 2024 Tjukkis skrev (13 timer siden): Vi er 45-50 år, og skal reise uten barn. Takk for synspunkter - vi har i en periode hellet mot Middelhavet, og gjør det nok enda Har vært på 2 cruise i Middelhavet, et med RCCL og et med MSC, veldig fornøyd med begge. Men en ting som kan være verdt og tenke på hvis dere velger et cruise hvor flere av annløpene er såkalte tender-ports. Altså steder hvor skipet ikke ligger til kai men dere blir fraktet til land med tender-båter kan RCCL være en fordel. Da du hos dem kan kjøpe noe som heter The Key som i tillegg til mange andre goder gir deg prioritet når du skal i land eller tilbake til båten med en tenderbåt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #7 Del Skrevet 21. august 2024 Tjukkis skrev (På 19.8.2024 den 21.24): Vi er 45-50 år, og skal reise uten barn. Takk for synspunkter - vi har i en periode hellet mot Middelhavet, og gjør det nok enda Jeg har vært på cruise både i karibien og i i Middelhavet flere ganger med ulike cruiseselskapene. Vil definitivt anbefale middelhavscruise. Cruise i karibien er faktisk litt kjedelig og oppskrytt etter min mening. Mye mer opplevelser på et middelhavscruise, men det kommer selvsagt an på hva du er ute etter. Har reist med celebrity to ganger. Var veldig fornøyd med dem en gang og misfornøyd med dem neste gang. Beste cruiset jeg har vært på var med MSC, men da hadde vi yatchclub som du må betale for. Det koster en del, men det anbefales varmt hvis du er innstilt på å betale litt og er opptatt av kvalitet. Anonymkode: 5cf4d...361 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #8 Del Skrevet 21. august 2024 Har vært på cruise i Middelhavet med RCCL. Har ikke noe å sammenligne med, men det var en fin tur! Anonymkode: f28f7...c88 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå