AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #1 Del Skrevet 19. august 2024 Det er vel ingen hemmelighet at veldig mange menn synes en fin damerumpe (jeg snakker om rumpeballene altså) er flotte saker, og noe de tenner veldig på (hvordan en fin damerumpe ser ut er selvfølgelig veldig forskjellig fra mann til mann). Men hvordan er det med deg som er dame og menns rumpe? Er det noe du tenner på, eller er det uinteressant? Hvordan ser eventuelt en tiltrekkende mannerumpe ut for deg? Anonymkode: 8ede6...4d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #2 Del Skrevet 19. august 2024 Tenner sjelden på noe fysisk ved en mann. Går med på hvordan han behandler meg eller hvordan han bruker blikk og ord. Han må selvsagt være attraktiv i mine øyne, men det alene er ikke nok for å tenne meg. Anonymkode: f1ea2...204 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #3 Del Skrevet 19. august 2024 Tenner ikke på kroppsdeler generelt. Det er i hovedsak en mannegreie. Anonymkode: 294d0...d49 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #4 Del Skrevet 19. august 2024 En mannerumpe kan så absolutt være sexy og tenne meg. Liker den stram og med litt søkk inn på sidene som definerer musklene i skinka 🔥 Anonymkode: d5b10...01b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 19. august 2024 #5 Del Skrevet 19. august 2024 Kommer helt an på hvilken mann den sitter på. Jeg går ikke rundt å sikler på tilfeldige menn sine rumper. Generelt er jeg vel ikke så kjempe opptatt av rumper. Enten den sitter på en dame eller mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myMa Skrevet 19. august 2024 #6 Del Skrevet 19. august 2024 Oh yes. Særlig en mannerumpe som er med på mye gøy. Ang utseende er jeg enig med ab over. Stram og litt definert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 19. august 2024 #7 Del Skrevet 19. august 2024 (endret) En fin rumpe er flott å se. En fin brystkasse også. En fin mann er fin og en fin kvinne er fin. Setter pris på alt fint jeg, men dessverre er ikke synet av noe jeg synes er fint tilstrekkelig til å bli tent. Ikke med mindre jeg allerede er tent. Da kan slikt forsterke tenning. Skulle gjerne vært mer kobling mellom det jeg ser og tenning. Virker veldig enkelt og greit å kunne se på noe og bare tenne spontant. For min del må berøringer og stemning til. Med mindre jeg altså bare er kåt allerede, hvilket relativt enkelt også bare skjer jevnlig av seg selv. Jeg har DET iallefall! En kropp som har en selvgående tenningssyklus. 😄 Endret 19. august 2024 av Trolltunge 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #8 Del Skrevet 19. august 2024 En definert bakdel er fint, armer og særlig underarmer og skuldre som ikke skår nedover fra halsen. Anonymkode: 0c3c3...0be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #9 Del Skrevet 19. august 2024 Setter pris på en fin rumpe, gjerne veltrent og spretten, men det er ikke det første jeg legger merke til. Dvask gammelmannsræv er forresten det mest usexy jeg kan tenke meg, fysj! Anonymkode: 73a85...276 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #10 Del Skrevet 19. august 2024 Kommer an på hvordan den ser ut. Har akkurat sett bryllups-episoden av Outlander… og jepp, tenner på den rumpa, ja. Har du sett episoden, vet du hva jeg snakker om! Anonymkode: 18de3...865 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #11 Del Skrevet 19. august 2024 Ja, mannen min har utrolig fin rompe og kropp generelt. Både personlighet og kropp er flott på ham. Kan snu meg etter en mann med fin rompe btw. Anonymkode: b8020...b2b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 19. august 2024 #12 Del Skrevet 19. august 2024 Jeg tenner på en mannerumpe i den grad at jeg tar tak i han, og presser han mot meg 😉. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #13 Del Skrevet 19. august 2024 Nei, jeg gjør ikke det. Jeg tenner mest på helheten, en manns kroppsspråk og bevegelser, hvordan han går og fører seg. Rumpe, ben, armer og mage osv ser jeg ikke nøyere på. Men ansiktet ser jeg. Anonymkode: 54ad7...dfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 19. august 2024 #14 Del Skrevet 19. august 2024 Tror ikke jeg tenner på rumper sånn direkte, må mer til en det. Men er mange fine rumper der ute! Uansett hva kjønn eier av rumpene har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 19. august 2024 #15 Del Skrevet 19. august 2024 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 19. august 2024 #16 Del Skrevet 19. august 2024 Nei, finnes viktigere ting enn rumpa hans Armene, hendene, blikket, humoren og personligheten hans tenner meg mer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #17 Del Skrevet 20. august 2024 Nei, jeg tenner ikke på mannerumper, men de kan være ganske avtennende hvis de går i ett med ryggen 😆 Anonymkode: 4a387...ba0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #18 Del Skrevet 20. august 2024 Ja! Anonymkode: c1693...449 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #19 Del Skrevet 20. august 2024 Jeg kan sette pris på en pen rompe, men jeg tennes heller ikke av kroppsdeler alene. Lurer på hvordan det er... Anonymkode: 64b2f...8f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #20 Del Skrevet 20. august 2024 Ja, med klær på så kan en veltrent mannerumpe være sexy. Men ikke uten klær Anonymkode: c8a62...06b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå