AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #1 Skrevet 19. august 2024 Hei, jeg bruker knapt bukser men har litt lyst på noen få løse klassiske dressbukser for dame som kan fungere til jobb. Tittet litt på nett og så at mange bukser av denne typen lages av polyester så også at matchene blazer ofte også var polyester. Hvordan er kvaliteten på slike bukser når materialet er syntetisk? Blir det veldig klamt? Pleier de å se fine ut over tid? Eller burde jeg se etter annet materialet? Anonymkode: aed2b...292 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #2 Skrevet 19. august 2024 Synes bukser i polyester er helt ok. Holder ofte bra. Anonymkode: 79277...f2d 2
Roci Skrevet 21. august 2024 #3 Skrevet 21. august 2024 En andel polyester er helt fint, men personlig styrer jeg unna bukser i 100% polyester, evt. bukser i kun polyester og elastan. Jeg synes de kan bli klamme, og de blir lett statiske. Selv foretrekker jeg at det er en del viskose eller aller helst ull i stoffsammensetningen også. 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #4 Skrevet 21. august 2024 Hva slags farge og sko til? Er det f.eks. sorte bukser/sko så bør også sorte knestrømper brukes. Anonymkode: 4084f...a02
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #5 Skrevet 23. august 2024 AnonymBruker skrev (På 19.8.2024 den 19.57): Hei, jeg bruker knapt bukser men har litt lyst på noen få løse klassiske dressbukser for dame som kan fungere til jobb. Tittet litt på nett og så at mange bukser av denne typen lages av polyester så også at matchene blazer ofte også var polyester. Hvordan er kvaliteten på slike bukser når materialet er syntetisk? Blir det veldig klamt? Pleier de å se fine ut over tid? Eller burde jeg se etter annet materialet? Anonymkode: aed2b...292 Vemmelig og klamt å bruke noen timer eller mer. Var lykkelig da jeg fant noe fra Marie Philippe på salg i går, med 50% bomull, der satt fint på. Anonymkode: 86b79...fc6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå