Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en av de som er så late at jeg ofte ikke gidder å fjerne sminken (spesielt øyensminken) om kvelden. Når jeg har brukt sånne renseservietter har jeg vært flinkere, men har ikke funnet noen som er fine til å fjerne f.eks. øyensminke med enda (nivea, som jeg prøvde sist, sved noe forferdelig i øyeområdet). Tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikser ingen av de ordinære sminkefjerneserviettene, jeg bruker babyservietter jeg. Sånn man vasker rumpa med på babyene. Mye mildere mot huden, og på meg tar de vannfast også. Dessuten er de billigere, også har jeg funnet et utall andre bruksområder også, f. eks. når jeg vasker gulvet bruker jeg en sånn ved døråpningen til å fjerne drittet med ;)

Gjest Fruktfat
Skrevet

jeg bruker eucerin fra apoteket, eneste jeg tåler. koster ca 60kr for 25 stk.

Skrevet

Håper dere skyller huden etter å ha brukt slike servietter?

Ikke mye bra ingredienser i der der altså.....

Skrevet

Simple er bra. Grønn pakke, fås i dagligvarehandelen.

Gjest Fruktfat
Skrevet

nei, jeg skyller ikke etter å ha brukt renseserviettene.

Skrevet

simple skal være bra ja, og så lukter de ikke, noe som er en fordel!

Skrevet

jeg bruker first price makeup remover wipes!!! de funker perfekt. billig og naturlig mot huden.

Skrevet
Simple er bra. Grønn pakke, fås i dagligvarehandelen.

kan absolutt anbefale denne. har prøvd ut mange, men holder meg til denne nå. du kjenner at den rengjør, for huden "tingler" etterpå. sånn som når du bruker rensevann til slutt.

Skrevet
kan absolutt anbefale denne. har prøvd ut mange, men holder meg til denne nå. du kjenner at den rengjør, for huden "tingler" etterpå. sånn som når du bruker rensevann til slutt.

"Tingler"? Svir den ikke i øynene da?

Skrevet

Simple er best! Jeg pleier å fjerne sminken med denne, og så bruker keg Dermalogica special cleansing gel rett etterpå.

Skrevet
Simple er best! Jeg pleier å fjerne sminken med denne, og så bruker keg Dermalogica special cleansing gel rett etterpå.

Øyensminke også? den svir ikke?

Skrevet

Den svir ikke i det hele tatt! Og huden min reagerer hvis ting blir for sterke. Jeg har prøvd mange av disse og denne er absolutt best!

Skrevet
"Tingler"? Svir den ikke i øynene da?

nei ikke i det hele tatt. vanskelig å forklare. må prøves :)

Skrevet

Jeg vil også anbefale smiple :)

Gode, billige og ikke minst lettvindt.

Skrevet

Jeg bruker VIC sine. Har prøvd mange andre (ikke Simple), og de svir, men ikke denne. :)

Skrevet

Jeg har supersensitiv hud, men er veldig fornøyd med simple sine.

Skrevet

Men vær så snill og skyll huden etterpå da!!!!

Dere tar da ikke såpe i ansiktet og lar vær å skylle av heller?

Ikke bra å ha så mye kjemikalier liggende hele natten på huden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...