AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #1 Skrevet 19. august 2024 Jeg ønsker denne julen å reise til et varmt land. Jeg forstår at jeg må ut med en viss sum penger for dette. Allikevel ønsker jeg å begrense at jeg bruker altfor mye penger. Så mitt spørsmål er hvor jeg bør reise, slik at det blir «rimelig»? Jeg er ganske fleksibel på destinasjon, og jeg reiser alene. Hvilken nettside bør jeg bruke som har god pris? Jeg har i utgangspunktet ikke andre kriterier enn at det er et varmt sted, helst i Europa også, men andre steder kan være aktuelle. Anonymkode: 67653...87f
Knirke Skrevet 19. august 2024 #2 Skrevet 19. august 2024 Hvis du ønsker opplevelser: Har veldig god erfaring med G Adventures . De har et restetorg med rabatterte turer som er greit å bruke når man reiser alene. Hadde jeg kun vært ute etter sol og varme hadde jeg dratt til Ton Sai Beach i Thailand😉🌴. Flyturen koster litt, men alt der nede er billig, fra hoteller til mat.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #3 Skrevet 19. august 2024 Skal du ha det varmt og være i Europa i jula, er det vel bare Kanariøyene som er aktuelt. Det er nok ikke spesielt billig, spesielt ikke siden jula er verste høysesong. Vet ikke hvor varmt du vil ha det. På Madeira kan du godt få 18-20 grader, men der kan også været skifte ganske fort, og da må du være forberedt på at det også kan bli regn. Du kan også være heldig og få ok temperatur sør i Spania, men det er ingen garanti. Det er en del øyer i Karibien som er europeiske, men det var kanskje ikke det du mente. Fin tid å reise dit på, men kanskje litt dyrt. Vil du leve billig og ha det varmt, kan jeg anbefale Vietnam, Laos eller Kambodsja. Folk sier at Thailand er billig, men disse landene er ca. halv pris av det. Flyreise er nok litt dyrere enn innad i Europa, men man sparer det inn på alt annet. Disse landene er også veldig trygge. Jeg er dame og har vært der alene. Siden du spør om hvilken nettside, tenker du da på charter? Jeg ville heller bestilt fly og overnatting separat, da står du friere til å velge, og det er lettere å finne billigere alternativer. Bruk en søkemotor først for å finne flyrute, men bestill fly direkte fra flyselskapet. Anonymkode: 9ff6f...0c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå