Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt forferdelig situasjon, kjæresten mener hun så meg utenfor jobben hennes i dag, og mente derfor at jeg hadde overnattet hos en dame. Men sannheten er at jeg var 45min unna henne og akkurat våknet. 

Hun er 100% sikker, såppas at jeg begynner å lure om jeg er gal og psykotisk og gått ute uten å huske det. Hvordan i all verden takler jeg dette, hjelper jo ikke hva enn jeg sier 😔 

Anonymkode: 5a1f8...6b9

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uansett om du hadde vært nær jobben hennes er ikke det et "bevis" på utroskap. 

Anonymkode: 0101c...db6

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Helt forferdelig situasjon, kjæresten mener hun så meg utenfor jobben hennes i dag, og mente derfor at jeg hadde overnattet hos en dame. Men sannheten er at jeg var 45min unna henne og akkurat våknet. 

Hun er 100% sikker, såppas at jeg begynner å lure om jeg er gal og psykotisk og gått ute uten å huske det. Hvordan i all verden takler jeg dette, hjelper jo ikke hva enn jeg sier 😔 

Hvordan er hun ellers? Har hun fått deg til å tvile på deg selv på denne måten før? Vrir og vender hun ofte på ting som har skjedd så mye at du ikke kjenner deg igjen i det som skjedde? Jeg hadde en voldelig eks som kunne finne på slikt, og han fikk meg oppriktig til å lure på om jeg var gal. 

Anonymkode: 3e100...1eb

Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Uansett om du hadde vært nær jobben hennes er ikke det et "bevis" på utroskap. 

Nei, men det er lett å konkludere med det når det ville betydd at jeg ikke sov hjemme, og dermed løy om det. Da ville jeg klart blitt skeptisk også. 

Men nå er det da sånn at det ikke var meg, og føler meg helt maktesløs når ingen ord har noe påvirkning 💔 

TS 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Hvordan er hun ellers? Har hun fått deg til å tvile på deg selv på denne måten før? Vrir og vender hun ofte på ting som har skjedd så mye at du ikke kjenner deg igjen i det som skjedde? Jeg hadde en voldelig eks som kunne finne på slikt, og han fikk meg oppriktig til å lure på om jeg var gal. 

Anonymkode: 3e100...1eb

Ikke på denne måten, er det missforståelser eller hun ikke helt har trodd på meg, så har det oftest ordnet seg ganske fort.  Men hun har humørsvingninger pga hormoner nå, men det er liksom ikke god nok unnskylding.

Vet ikke hva jeg ville med denne tråden, måtte vel lufte litt 

TS 

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Nei, men det er lett å konkludere med det når det ville betydd at jeg ikke sov hjemme, og dermed løy om det...

Det kunne vel være at du sto opp en time før og hadde en avtale? Jeg er iblant steder jeg normalt ikke er og til tider jeg normalt ikke har stått opp, det tror jeg gjelder alle som har reiser, formelle avtaler osv. 

Ellers har jo ikke de fleste et unikt utseende. Det sies at alle har noen ukjente folk de likner på. Jeg har iblant blitt spurt om jeg har vært der og der, og så er det i stedet ei av søstrene mine eller en fremmed jeg tydeligvis likner på, som har vært der, og ikke jeg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...