AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #21 Del Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (På 19.8.2024 den 16.39): (Også utrolig dumt å satse på å kjøpe før dere selger i dagens marked….) Anonymkode: 0d98c...4b8 Dette kommer an på hvor man bor? Jeg har vært på husjakt i ett år, i Stavanger, og har sikkert vært på 50 visninger. Alt går fortsatt langt over prisantydning, og blir solgt dagen etter visning. Noen blir også kuppet og solgt før visning. Her hadde jeg aldri solgt før jeg kjøpte (leier selv så slipper problemet). Jeg er ikke opptatt av hage, men folk som er vil gjerne se sommerbilder fra hagen uansett når på året de kjøper hus. Heller hjemmebilder fra sommeren enn ikke sommerbilder. Anonymkode: 9b00d...7ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 21. august 2024 #22 Del Skrevet 21. august 2024 Jeg har flere ganger sett at det i annonser på Finn, ligger bilder som er merket "bilder tatt av selger" eller "private bilder", særlig når en ønsker å vise hage/landskap om sommeren når en selger om vinteren, eller omvendt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå